XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jij mag vinden wat je wilt. Iedereen in dit land mag zijn mening hebben, hoe debiel deze ook mag zijn. Als jij je mening nu al klaar hebt zegt het meer over jou dan over mij.

Je bent wel nog snugger voor een vuilnisman. Verpest een beetje het beeld dat ik van vuilnismannen had :(

wat maakt me dag goed ?

stel wijven in de 'wat maakt vandaag jouw dag goed' topic :D

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 23:03 ----------

Je bent wel nog snugger voor een vuilnisman. Verpest een beetje het beeld dat ik van vuilnismannen had :(

hij zegt toch dat ie in een staalfabriek werkt, waar zie je dat ie nu vuilnisman is ?
begrijpend lezen schijnt ****ing moeilijk te zijn :roflol:

wat maakt me dag goed ?

hij zegt toch dat ie in een staalfabriek werkt, waar zie je dat ie nu vuilnisman is ?

jij kan er anders ook wat van:rolleyes:

wat maakt me dag goed ?

Zijn eerste job was vuilnisman. Take it easy tiger

Verdiende best goed ondanks dat je onderaan de trap staat...

Vuilnisman verdient idd best goed, heb het rond mijn 18-19e serieus overwogen om al dan niet tijdelijk dat te gaan doen

tumblr_lts0cu3qMA1r22325o2_500.gif

Maat van mij, 19 jaar(via uitzendbureau) werkt elke dag van 7-5 en verdient volgens mij 1200 nogwat per maand. Dus ook niet heel verkeerd

Zo'n 52 uur per week (incl. pauzes) en dan 1200 euro per maand verdienen is echt niet veel, ook niet voor iemand van 19.

Ik ken iemand en die verdient drie duizend euro

Mijn pappa werkt bij mac donalds

Werk ook bij Mc, je moet toch wel liever 18+ zijn wil je redelijk verdienen of een iets hogere functie hebben. Heb de loonlijst gezien op kantoor: als 18 jarige kun je beter helemaal gaan huilen als je minimum krijgt, iets van 4,50? Ik kan eigenlijk zo 7,-/uur zwart krijgen in een restaurant; afwas (voor onbepaalde tijd dan wel).
Maar bij Mc werken is ook gewoon leuk met 't team :) .

(ik spreek mijzelf wel een beetje tegen :emo: )

Laatst bewerkt:
Werk ook bij Mc, je moet toch wel liever 18+ zijn wil je redelijk verdienen of een iets hogere functie hebben. Heb de loonlijst gezien op kantoor: als 18 jarige kun je beter helemaal gaan huilen als je minimum krijgt, iets van 4,50? Ik kan eigenlijk zo 7,-/uur zwart krijgen in een restaurant; afwas (voor onbepaalde tijd dan wel).
Maar bij Mc werken is ook gewoon leuk met 't team :) .

Wowwww ik ben 16 werk in de keuken van McDo (België) en verdien ongeveer 9 euro per uur. Hier in België is dat niet goed niet slecht. Ongeveer alle studentenjobs verdienen rond 9 euro.

Bij ons op werk krijgt gewoon bijna iedereen net iets boven het minimumloon. Meeste zijn 16-19 en krijgen dus van 3,25 tot 4,80 ofzo. Dat is wel heel raar zeg?

Terug
Naar boven