MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Had behoorlijk de creeps de afgelope 2 weken.

Ik had een knobbel zitten onder mijn oksel. En was echt bang dat kanker was.
Durfde er ook met niemand over te praten.
Had ook pijntjes in mijn hele lichaam.

Vandaag naar de huisarts geweest. En zie zij dat ik me niet hoef druk te maken. Dus best opgelucht.
Typisch, dat had ik ook een paar dagen geleden(beide oksels, vrij groot en een beetje gevoelig), na een paar dagen worden ze wel snel minder. Was idd schrikken.. kan ik me goed voorstellen.

Typisch, dat had ik ook een paar dagen geleden(beide oksels, vrij groot en een beetje gevoelig), na een paar dagen worden ze wel snel minder. Was idd schrikken.. kan ik me goed voorstellen.

Zijn gewoon vetbultjes... tenminste, daar had ik altijd last van

Was het zeker. Vooral als je dan googled op bultje+oksel. Dan schrik je behoorlijk.

1900 / (21*8) is nog steeds lang niet 20 euro plus. Volgens DBB traditie zal je er wel een paar honderd bovenop liegen. En je weet nu al dat je meer dan de helft van de tijd niks hoeft te doen ???. En misschien ook wel handig om te vermelden of het bruto of netto is.
Netto of Bruto is amper verschil voor een student. Ik denk dat wij 2,x% aan de overheid moeten geven.

P is binnen!

Was het zeker. Vooral als je dan googled op bultje+oksel. Dan schrik je behoorlijk.

Ik had wel is een vet dikke rooie puist daar met een wit puntje. Toen ik kneep kwam er wel een liter pus uit :) eet smakelijk :) deed wel verdomde pijn. K*tplek voor een zit

Ik had wel is een vet dikke rooie puist daar met een wit puntje. Toen ik kneep kwam er wel een liter pus uit :) eet smakelijk :) deed wel verdomde pijn. K*tplek voor een zit

Moet je minder van die hormonen in je reet pompe. Dan heb je er geen last van:D

ik schijt hem ook vaak bij huis arts bezoeken:roflol: moest vorige week naar de huisarts omdat een stuk kip in me keel bleef hangen:D dacht echt dat ik geopereerd moest worden:( maar viel mee:D

welcome back

Speciaal voor de haters.
(ik verdien minder dan het gemiddelde in belgie)
20u gewerkt: 156€ bruto, 152€ netto

24xosgk.jpg

108,5 op de weegschaal net. De 110 aantikken zal hopelijk niet heel lang meer duren.

Terug
Naar boven