Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

belgen hebben wss een minderwaardigheidscomplex en proberen dit te compenseren door leugens over hun baantjes

de hollanders zijn precies een beetje jelly :p
ik doe als vakantiejob concierge werk in een lagere school, ik bepaal zelf de uren waarop ik werk en hoeveel uren per dag, verdien 10,50 euro/uur, u mad?

de hollanders zijn precies een beetje jelly :p
ik doe als vakantiejob concierge werk in een lagere school, ik bepaal zelf de uren waarop ik werk en hoeveel uren per dag, verdien 10,50 euro/uur, u mad?

Zal maar niet posten wat ik verdien, maak ik alle Belgen jelly, u mad :trollface:

Ik luister naar muziek, kijk naar vrouwen, kan onbeperkt snacken en krijg daar 25 euro per uur voor. You mad?

Na gewoon het weer toch wel en lekker met de RC aan de gang geweest.....

Calfs zijn buffer dan ooit, zelfde met men benen en dat terwijl ik k*t = me happy :D

benchen in de smith...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1900 / (21*8) is nog steeds lang niet 20 euro plus. Volgens DBB traditie zal je er wel een paar honderd bovenop liegen. En je weet nu al dat je meer dan de helft van de tijd niks hoeft te doen ???. En misschien ook wel handig om te vermelden of het bruto of netto is.

Hier kan je een hbo studie doen om startsalaris van rond de 2000 bruto te hebben, en die Belgen doen het even met een vakantiebaantje. :roflol:
Is bij ons ook zo, maar vakantiejob ligt anders ;) wij betalen er geen belastingen op he pipo's. Bruto= netto.
Idd, geloof er geen reet van. Ik verdien 5,72 netto en is nog best netjes
Voor 6 euro kom ik mijn bed niet uit man, nooit, echt niet hahaha :D
belgen hebben wss een minderwaardigheidscomplex en proberen dit te compenseren door leugens over hun baantjes

Serieus zijn jullie echt zo retarded of weiger je het gewoon te geloven uit jaloezie? Ja hoor, wij Belgen op DBB hebben afgesproken om naar de buitenwereld te laten uitschijnen dat we weel verdienen, één groot complot :roflol:

Nope heb er niets bovenop gedaan, is 2de jaar op rij dat ik die job doe dus ja, ik weet het al op voorhand hoeveel ik ga verdienen. Is waarschijnlijk nu zelfs nog net iets meer dan vorig jaar :)

20 euro plus heb ik ook nooit beweerd, denk dat ik rond de 15 ofzo zit. 20 is zeker mogelijk maar dan moet je echt een zware k*t vakantiejob doen.

Die 1900 dat ik zei is netto ja, krijg ik gewoon zo op de rekening gestort en wordt niets van afgehouden.

pics van loon please

20 euro plus heb ik ook nooit beweerd, denk dat ik rond de 15 ofzo zit. 20 is zeker mogelijk maar dan moet je echt een zware k*t vakantiejob doen.

Die 1900 dat ik zei is netto ja, krijg ik gewoon zo op de rekening gestort en wordt niets van afgehouden.

als je 1900 euro verdient voor 22 dagen zit je eerder rond de 11euro:) ik verdien namelijk 11,8eur/uur en zit op 23 dagen iets boven de 2100 euro.

@nl'ers: meeste wat ik ooit verdiend heb met een vakantiebaan is 12,96euro/uur + dagelijks een maaltijdcheque van 4 euro. U jelly?

Een vrijkaartje gekregen voor een dag gratis sporten voor 1 extra persoon :P Nou nou, wat een geweldig cadeautje :P

Had behoorlijk de creeps de afgelope 2 weken.

Ik had een knobbel zitten onder mijn oksel. En was echt bang dat kanker was.
Durfde er ook met niemand over te praten.
Had ook pijntjes in mijn hele lichaam.

Vandaag naar de huisarts geweest. En zie zij dat ik me niet hoef druk te maken. Dus best opgelucht.

Terug
Naar boven