- Waardering
- 563
Dafuq? Nice goos!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier kan je een hbo studie doen om startsalaris van rond de 2000 bruto te hebben, en die Belgen doen het even met een vakantiebaantje.![]()
de hollanders zijn precies een beetje jelly
ik doe als vakantiejob concierge werk in een lagere school, ik bepaal zelf de uren waarop ik werk en hoeveel uren per dag, verdien 10,50 euro/uur, u mad?

Ik luister naar muziek, kijk naar vrouwen, kan onbeperkt snacken en krijg daar 25 euro per uur voor. You mad?
Ja... 122.5 reps met 3 kilo (de laatste moest mijn spotter helpen, dus die tel ik maar half)....
(is het al weekend ?)
nice
1900 / (21*8) is nog steeds lang niet 20 euro plus. Volgens DBB traditie zal je er wel een paar honderd bovenop liegen. En je weet nu al dat je meer dan de helft van de tijd niks hoeft te doen. En misschien ook wel handig om te vermelden of het bruto of netto is.
Is bij ons ook zo, maar vakantiejob ligt andersHier kan je een hbo studie doen om startsalaris van rond de 2000 bruto te hebben, en die Belgen doen het even met een vakantiebaantje.![]()
wij betalen er geen belastingen op he pipo's. Bruto= netto. Voor 6 euro kom ik mijn bed niet uit man, nooit, echt niet hahahaIdd, geloof er geen reet van. Ik verdien 5,72 netto en is nog best netjes

belgen hebben wss een minderwaardigheidscomplex en proberen dit te compenseren door leugens over hun baantjes

20 euro plus heb ik ook nooit beweerd, denk dat ik rond de 15 ofzo zit. 20 is zeker mogelijk maar dan moet je echt een zware k*t vakantiejob doen.
Die 1900 dat ik zei is netto ja, krijg ik gewoon zo op de rekening gestort en wordt niets van afgehouden.
ik verdien namelijk 11,8eur/uur en zit op 23 dagen iets boven de 2100 euro.