DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
En wat is daar lol aan als bijbaantje? Ik zou het bijna voor niets doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moet je minder van die hormonen in je reet pompe. Dan heb je er geen last van![]()

Yeah I know... (k*tschouders)
t'is maar goed dat ik niet snel onder de indruk ben van commentaar op mijn prestaties van juicers![]()
Meestal wel wat Jus d'orange. What's the problem
Hiervoor las ik bedragen van 4€
Wat had die gedaan? Er bleef laatst een pil in mn strot steken
haha ..Ken dat beroepIk luister naar muziek, kijk naar vrouwen, kan onbeperkt snacken en krijg daar 25 euro per uur voor. You mad?

Net even paar pagina's hier gelezen, lachen dat die Hollanders niet geloven hoeveel wij verdienen
Ik start maandag vakantiejob en werk een maand. Komt neer op 22 werkdagen. 2 betaalde congé dagen (vrije dag voor de Nederlanders) en 21 juli (feestdag, valt dit jaar op een zaterdag) mag ik ook nog nemen, ook betaald. Dus 19 werkdagen. Werk 8u per dag, waarvan ik effectief 2-3u moet werken, de rest van de dag zit ik LETTERLIJK niets te doengewoon beetje eten en krant lezen.
Hiervoor strijk ik op het einde van de maand een dikke 1900 euro op, U MAD??
? onee, je was oud-ijzerhandelaar... 
wat doe je dan
Eerste werkdag in een nieuwe Mc, ubergrote keuken enzo. Kon gewoon chill met 30 personen daar staan. Stront druk van 5 tot 9 ofzo. Nu nog volgens mij.
Ik keek op het doosje van de nuggets, per 4 nuggets 11gr eiwit ofzo.
Wtf, zitten er in botten zoveel eiwitten?