AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wtfffffff toets week beter dan verwacht gemaakt, 3x 7, 1x 6, 1x 9 en 1x 4
moet toets herkansen waarvoor ik 3.5 mag halen en ik ga over :D !!

vergist je niet in die 3,5 had maatje van me vorig jaar.

Die mocht een 3,6 halen ofsoiets, onder de 4 iniedergeval. Hij dacht easyyy hoef amper iets te doen gewoon herhalen en lukt wel, haalt die een 3,2 :roflol: Bleef die zitten, beetje jammer.

Spanjeeeeee

vergist je niet in die 3,5 had maatje van me vorig jaar.

Die mocht een 3,6 halen ofsoiets, onder de 4 iniedergeval. Hij dacht easyyy hoef amper iets te doen gewoon herhalen en lukt wel, haalt die een 3,2 :roflol: Bleef die zitten, beetje jammer.

wauw dat is ****ed, ja klopt moet echt opassen want die toets was echt moeilijk had er een 2.1 voor, maarja ik mag waarschijnlijk ook een so nog inhalen en heb ik daar 6.5 voor ga ik al over ;)

Karma gekregen van Big T :heart:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 13:41 ----------

Oja en ouders zijn net weggegaan en komen donderdag terug dus lekker een paar dagen home alone.

edit

deze naar me ex gestuurd, she mad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Typische Mac Donalds maaltijd, ****ing lekker maar je blijft honger houden of krijgt weer honger na 30 min.

Ik zit van een deftige mcdonalds maaltijd echt niet langer vol dan van een deftige kip met rijst maatlijd. Is dat niet gewoon een fabeltje dat de wereld in geholpen is door personen die een excuus zoeken?

Er vandaag achter dat mijn Benchpress techniek al 2 jaar verkeerd was. Elleboog naar binnen ipv naar buiten. Best sad dat ik er nu pas achterkom, maargoed beter laat dan nooit.

Vandaag ook weer gewogen, gewicht 98.6. Weliswaar met een V% van 17.1. Hoop einde van t jaar 92-95 @ 10% te wegen.

Er vandaag achter dat mijn Benchpress techniek al 2 jaar verkeerd was. Elleboog naar binnen ipv naar buiten. Best sad dat ik er nu pas achterkom, maargoed beter laat dan nooit.

Vandaag ook weer gewogen, gewicht 98.6. Weliswaar met een V% van 17.1. Hoop einde van t jaar 92-95 @ 10% te wegen.

Als je hem naar binnen doet doe je toch eigenlijk cgbp/ triceps trainen

Ik ken niemand :fa:

Edit:
Lol wut? Ik drukte op laatste pagina en toen kwam ik heel ergens anders uit..

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Mobiel geroot en klote apps verwijderd hierna nieuwste versie van tapatalk opgezet fuark

Terug
Naar boven