MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Is er alweer een nieuwe tapatalk dan?

In de tuin zitten, samenvattingen maken van Maximum Muscle met een kopje koffie erbij en jazz op de achtergrond :D

CM9? :cool:

die tapatalk kan je ook full krijgen, moet je ff de .apk zoeken via google

CM9, wat betekent dat? Ik heb een noob tutorial gevonden op youtube over rooten. Is best simpel eigenlijk, ben nu ook van die apps af die ze er standaard ingooien als boekenbol, layar etc.

Ja dat heb ik gedaan, heb eerder tapa gehad maar kon na tijdje niet meer topics lezen dus heb afgekickt dacht misschien kan het nu wel omdat die geroot is.

Ken je nog must have (root) apps voor android?

Hartcontrole laten doen vanmorgen, alles is in orde!!! Ik heb 3 hartkleppen ipv 2, Yes!!!!!
(mijn vader heeft er 2, kon genetisch zijn). Die verpleegster heeft wel de test moeten uitstellen omdat ik te zenuwachtig was, mijn hartslag en bloeddruk was te hoog :p

En die b*ch heeft mij 8min laten fietsen ipv 3min en heeft die fiets direct op 100 watt gezet ipv 25 watt .... Ze zei: "jij ziet er een sterke jongen uit, ik zal wat hoger beginnen" ....

CM9, wat betekent dat? Ik heb een noob tutorial gevonden op youtube over rooten. Is best simpel eigenlijk, ben nu ook van die apps af die ze er standaard ingooien als boekenbol, layar etc.

Ja dat heb ik gedaan, heb eerder tapa gehad maar kon na tijdje niet meer topics lezen dus heb afgekickt dacht misschien kan het nu wel omdat die geroot is.

Ken je nog must have (root) apps voor android?

CyanogenMod v 9. is een opensource project van een aantal ontwikkelaars, die android aanbieden zoals dat eigenlijk bedoeld is (zonder grafische schild/ aanpassingen en bloatware van fabriekanten).
check dit even voor een impressie;

http://www.youtube.com/watch?v=HQdDEnfl9t4

de code erachter is erg geoptimaliseerd, en je kan zelf ook mega veel aanpassingen maken.
ze brengen elke dag een nightly uit (nieuwe versie met aanpassingen), kan je hier checken http://changelog.bbqdroid.org/#galaxys2/cm9/next

Dat ziet er echt cool uit, ga vandaag eens even uitzoeken. Thanks, karma.

• Like
Waarderingen: kix
Dat ziet er echt cool uit, ga vandaag eens even uitzoeken. Thanks, karma.

je moet even die laatste nightly downloaden, specifiek voor je toestel op bbqlog. die kan je dna op je sd kaart gooien en flashen met CWM (cwm heb je waarschijnlijk al op je toestel )

je moet even die laatste nightly downloaden, specifiek voor je toestel op bbqlog. die kan je dna op je sd kaart gooien en flashen met CWM (cwm heb je waarschijnlijk al op je toestel )

Ik zie het al wordt dus een mooie uitdaging hehe
behoud je wel al je apps etc?

heerlijk gejogd met dit mooie weer, kuiten alleen verzuurd:(

Lekkere schoudertraining met goede pomp. ;d

Helaas niet mijn training zelf, maar wel het trainen. Had nog afterkatertje van zaterdag blijkbaar. Ineens weg na trainen :D !

Training zelf was om te huilen. Na mijn bicep work-out ben ik gaan rennen(2kilometer in 12 minuten, met eerst een hartslag van 130 bij joggen en daarna 190 bij het echte rennen van ~16km/h) de cardio gaf mij wel een lekker gevoel!
Ik ben van plan 2 x in de week 3 kilometer te rennen en steeds een snellere tijd neer te zetten(doel rond 10 minuten).
Dat gaat mijn Krachtraining niet beïnvloeden of wel? Lekker veel eten dat wel.

Wat ik wel raar vind trouwens, ik had ****ing 200 cal verbrand. Dat is toch nog niet eens een likje aan een ijsje ofzo :o?
Haha daarna naar mijn werk gegaan Mcflurry magnum white halen (jaja Mc).
Baas stond toevallig buiten: kom jij werken?! NEE (jammer he) :haha: .

/logboek :emo:

Helaas niet mijn training zelf, maar wel het trainen. Had nog afterkatertje van zaterdag blijkbaar. Ineens weg na trainen :D !

Training zelf was om te huilen. Na mijn bicep work-out ben ik gaan rennen(2kilometer in 12 minuten, met eerst een hartslag van 130 bij joggen en daarna 190 bij het echte rennen van ~16km/h) de cardio gaf mij wel een lekker gevoel!
Ik ben van plan 2 x in de week 3 kilometer te rennen en steeds een snellere tijd neer te zetten(doel rond 10 minuten).

Wat ik wel raar vind trouwens, ik had ****ing 200 cal verbrand. Dat is toch nog niet eens een likje aan een ijsje ofzo :o?

Dear Diary, today i became intredasting ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van deze meme

mooien verhaal

Terug
Naar boven