- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Helaas niet mijn training zelf, maar wel het trainen. Had nog afterkatertje van zaterdag blijkbaar. Ineens weg na trainen!
.....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Helaas niet mijn training zelf, maar wel het trainen. Had nog afterkatertje van zaterdag blijkbaar. Ineens weg na trainen!
.....

Nieuwe schoenen al binnengekomen en ze passen ook nogme happy
Helaas niet mijn training zelf, maar wel het trainen. Had nog afterkatertje van zaterdag blijkbaar. Ineens weg na trainen!
Training zelf was om te huilen. Na mijn bicep work-out ben ik gaan rennen(2kilometer in 12 minuten, met eerst een hartslag van 130 bij joggen en daarna 190 bij het echte rennen van ~16km/h) de cardio gaf mij wel een lekker gevoel!
Ik ben van plan 2 x in de week 3 kilometer te rennen en steeds een snellere tijd neer te zetten(doel rond 10 minuten).
Dat gaat mijn Krachtraining niet beïnvloeden of wel? Lekker veel eten dat wel.
Wat ik wel raar vind trouwens, ik had ****ing 200 cal verbrand. Dat is toch nog niet eens een likje aan een ijsje ofzo?
Haha daarna naar mijn werk gegaan Mcflurry magnum white halen (jaja Mc).
Baas stond toevallig buiten: kom jij werken?! NEE (jammer he).
/logboek![]()

ik kreeg net een mail van studentenjob.beik kreeg net een mail van studentenjob.be
Beste Arnodsi,
Er zijn 1 vacature(s) die voldoen aan jouw profiel. Dit overzicht is samengesteld op basis van de door jou opgegeven criteria. Indien je interesse hebt in één of meerdere van deze vacatures verzoeken wij je online te reageren.
Sportieve promogirls gezocht ! - StudentJob
Antwerpen
Ben jij sportief, heb je een goed voorkomen en ben je nog op zoek naar een leuke bijverdienste in Antwerpen? Lees dan snel verder.
Je borsten beginnen te groot te worden

Je borsten beginnen te groot te worden
Ze zoeken namelijk mensen met een C-cup en jij voldoet blijkbaar![]()
waar kan ik inschrijven .. ? Is er trouwens reiskostenvergoeding ?