Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nouuuu....

Nieuwe schoenen al binnengekomen en ze passen ook nog :) me happy

kf07i9.png

:roflol:

Nieuwe schoenen al binnengekomen en ze passen ook nog :) me happy

pic.

Helaas niet mijn training zelf, maar wel het trainen. Had nog afterkatertje van zaterdag blijkbaar. Ineens weg na trainen :D !

Training zelf was om te huilen. Na mijn bicep work-out ben ik gaan rennen(2kilometer in 12 minuten, met eerst een hartslag van 130 bij joggen en daarna 190 bij het echte rennen van ~16km/h) de cardio gaf mij wel een lekker gevoel!
Ik ben van plan 2 x in de week 3 kilometer te rennen en steeds een snellere tijd neer te zetten(doel rond 10 minuten).
Dat gaat mijn Krachtraining niet beïnvloeden of wel? Lekker veel eten dat wel.

Wat ik wel raar vind trouwens, ik had ****ing 200 cal verbrand. Dat is toch nog niet eens een likje aan een ijsje ofzo :o?
Haha daarna naar mijn werk gegaan Mcflurry magnum white halen (jaja Mc).
Baas stond toevallig buiten: kom jij werken?! NEE (jammer he) :haha: .

/logboek :emo:

171 en 56 kg en dan 3 * in de week gaan hardlopen, jij kan je tijd beter besteden aan eten. Dat zijn leuke stats voor een vrouw.

O ja, gratis naar Solar dit jaar :D

maat 48 ofzo toch ?

:roflol::roflol: ik kreeg net een mail van studentenjob.be

Beste Arnodsi,
Er zijn 1 vacature(s) die voldoen aan jouw profiel. Dit overzicht is samengesteld op basis van de door jou opgegeven criteria. Indien je interesse hebt in één of meerdere van deze vacatures verzoeken wij je online te reageren.

Sportieve promogirls gezocht ! - StudentJob

Antwerpen

Ben jij sportief, heb je een goed voorkomen en ben je nog op zoek naar een leuke bijverdienste in Antwerpen? Lees dan snel verder.

:roflol::roflol: ik kreeg net een mail van studentenjob.be

Beste Arnodsi,
Er zijn 1 vacature(s) die voldoen aan jouw profiel. Dit overzicht is samengesteld op basis van de door jou opgegeven criteria. Indien je interesse hebt in één of meerdere van deze vacatures verzoeken wij je online te reageren.

Sportieve promogirls gezocht ! - StudentJob

Antwerpen

Ben jij sportief, heb je een goed voorkomen en ben je nog op zoek naar een leuke bijverdienste in Antwerpen? Lees dan snel verder.

Ik zeg ... shemale for life!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je borsten beginnen te groot te worden :roflol:
Ze zoeken namelijk mensen met een C-cup en jij voldoet blijkbaar :dunno:

Inderdaad, i kkan zo meedoen :) waar kan ik inschrijven .. ? Is er trouwens reiskostenvergoeding ?

OT: Net 150mx10 sprints gepakt op skeelers ... en daarna nog 5km gewoon geskeelerd ... was weer even lekker

Foamrollers zijn binnen :D

wat zijn foamrollers?

thx, nu heb ik het niet zelf moeten typen!!

Terug
Naar boven