Nee Dreamfields man. Free festival trekt me niet zo, teveel 16 jarigen en randdebielen die op een gratis feest afkomen. Raw line up bij DF is bovendien geil.
A.K.A Demian
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee Dreamfields man. Free festival trekt me niet zo, teveel 16 jarigen en randdebielen die op een gratis feest afkomen. Raw line up bij DF is bovendien geil.
Dammit, heerlijke vrouwtjes gespot in Maastricht ... ( vooral het meisje bij de H&M ) was bere lekker ... volgens mij bukte ze met opzet .. wat een fijne inkijk ... eindelijk thuis, dat wel .. 3,5 uur heen en terug met de trein ...

Voor peer zou ik wel wegrennen die schijnt psychopatische trekjes te hebben![]()

Dammit, heerlijke vrouwtjes gespot in Maastricht ... ( vooral het meisje bij de H&M ) was bere lekker ... volgens mij bukte ze met opzet .. wat een fijne inkijk ... eindelijk thuis, dat wel .. 3,5 uur heen en terug met de trein ...
Iemand wel eens op de Marinedagen geweest?
Ik ga daar heen voor eigenlijk de Marechaussee (Hebben geen eigen open dag), las dat die ook aanwezig waren daar dit weekend, maar kan er verder niet veel over vinden..

Iemand wel eens op de Marinedagen geweest?
Ik ga daar heen voor eigenlijk de Marechaussee (Hebben geen eigen open dag), las dat die ook aanwezig waren daar dit weekend, maar kan er verder niet veel over vinden..

Ja... in 1982
OT: het was helemaal niet verkeerd dat het net begon te druppen toen ik aan het hardlopen was.
wat heb je eraan als je er niks mee doet.. als een vrouw interesse toont, kan je op zijn minst een gesprekje beginnen?
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 18:08 ----------
ja, ik kan er zelfs nootjes mee opakken, met die ''been''![]()
Ze staat fotografisch opgeslagenDammit, heerlijke vrouwtjes gespot in Maastricht ... ( vooral het meisje bij de H&M ) was bere lekker ... volgens mij bukte ze met opzet .. wat een fijne inkijk ... eindelijk thuis, dat wel .. 3,5 uur heen en terug met de trein ...

Denk je dat Limburgers geen Nederlands spreken? Vooral als winkelbediende in Maastricht is het echt not done om Limburgs te gaan spreken tegen klanten tenzij zij dit zelf initiëren....![]()
haha ... ze zag er wel goed uit voor een limburgse