MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dammit, heerlijke vrouwtjes gespot in Maastricht ... ( vooral het meisje bij de H&M ) was bere lekker ... volgens mij bukte ze met opzet .. wat een fijne inkijk ... eindelijk thuis, dat wel .. 3,5 uur heen en terug met de trein ...

wat heb je eraan als je er niks mee doet.. als een vrouw interesse toont, kan je op zijn minst een gesprekje beginnen?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 18:08 ----------

ja, ik kan er zelfs nootjes mee opakken, met die ''been'':rolleyes:

Dammit, heerlijke vrouwtjes gespot in Maastricht ... ( vooral het meisje bij de H&M ) was bere lekker ... volgens mij bukte ze met opzet .. wat een fijne inkijk ... eindelijk thuis, dat wel .. 3,5 uur heen en terug met de trein ...

kun je eindelijk fappen

Drie nieuwe PR's gezet, waarvan 2 op de grote 3.

3x5x40kg Military Press
3x5xbodyweight Front Squats
3x5x100kg Deadlifts

**** yeah!

f2myip.jpg

Gaat iemand hier naar free?

Iemand wel eens op de Marinedagen geweest?

Ik ga daar heen voor eigenlijk de Marechaussee (Hebben geen eigen open dag), las dat die ook aanwezig waren daar dit weekend, maar kan er verder niet veel over vinden..

Ja... in 1982 :)

OT: het was helemaal niet verkeerd dat het net begon te druppen toen ik aan het hardlopen was.

wat heb je eraan als je er niks mee doet.. als een vrouw interesse toont, kan je op zijn minst een gesprekje beginnen?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 18:08 ----------

ja, ik kan er zelfs nootjes mee opakken, met die ''been'':rolleyes:

Hoody, ze toonde geen interesse, ze bediende de kassa en moest een tasje pakken, vandaar de lekkere inkijk, zijn daarna met instant boner de winkel maar uitgelopen en ik spreek geen limburgs, dus kon er weinig mee beginnen .. raar taaltje .. haha

@ Martosssw indeed :) Ze staat fotografisch opgeslagen

Denk je dat Limburgers geen Nederlands spreken? Vooral als winkelbediende in Maastricht is het echt not done om Limburgs te gaan spreken tegen klanten tenzij zij dit zelf initiëren.... ;)

Denk je dat Limburgers geen Nederlands spreken? Vooral als winkelbediende in Maastricht is het echt not done om Limburgs te gaan spreken tegen klanten tenzij zij dit zelf initiëren.... ;)

Kon er anders weinig van maken :P haha ... ze zag er wel goed uit voor een limburgse :P

Regen
tumblr_loisz5s2ho1qb6jve.jpg

Terug
Naar boven