Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn dag is goed als mijn kleine mannetjes met hun lieve armpjes om me heen slaan en zeggen, mama ik vind jou zo lief!! :)

En en en en.................................. besloten na de vakantie een tattoo te laten zetten op mijn pols!! vandaag goedkeuring gekregen van mijn bazin... ;) en anders had ik het toch wel laten doen, maar wel zo netjes om het even te melden!!

mijn dag is goed als ik straks weer goed kan trainen

Wie gebruikt er hier calorie counter app? Zag het wel eens voorbij komen op deze site..

ik :), mijne heet: caloriecounter by fatsecret. zoiets volgens mij :o..
Hele handige app,staat bijna alles wel in en als je lui bent kan je streepjescode scannen met je camera en herkend hij het product gelijk.

Hebben jullie nooit (bijvoorbeeld tijdens uitgaan) dat dronken/aangeschoten mensen willen vechten, aangezien jullie stats?
Nope :roflol:

Ze lopen weleens tegen me aan, maar ik ga nergens heen meestal niet eens een stap achteruit dan zie je ze schrikken en lopen ze weg :)

OT : Me pa kwam ff lekker 2 broodjes kip van de V&D brengen naar me werk :D JUMJUM

Nog 2 dagen dan het eerste festivalletje van het jaar..

Nog 2 dagen dan het eerste festivalletje van het jaar..
Free Festival :D?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:02 ----------

als ik tijdig thuis ben deze avond upload ik pic ;)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 11:39 ----------

wat hij je erbij laten zetten en wat was het origineel ?
Same here zo even Tapatalk erop zetten ( hoorde van Demian dat je daarmee foto's erop kan knallen )

Ja had al een boedha, thaise draak, koikarper en nu weer wat verder heb wat kersenbloesem erbij gezet een peer in me tattoo verstopt en wat golfjes enz you know :) tis een sleeve btw

ik :), mijne heet: caloriecounter by fatsecret. zoiets volgens mij :o..
Hele handige app,staat bijna alles wel in en als je lui bent kan je streepjescode scannen met je camera en herkend hij het product gelijk.

Dank! Ik had die van myfitnesspal, maar die jij nu geeft is veel handiger. Vooral die barcode scanner

'I'm sure you all know frank yang. Well this time he has managed to piss off half of taiwan and he's in the news again and chit. They've deleted his Facebook fanpage and i don't think he has access to his youtube account anymore.

Most of the hate come from this (the end) video http://www.youtube.com/watch?v=tlCL3MUN3y8&feature=plcp

but he also get some attention from the one where he bangs his gf on the middle of the street

He has also said he has gotten A LOT of death threats'

:roflol:

'I'm sure you all know frank yang. Well this time he has managed to piss off half of taiwan and he's in the news again and chit. They've deleted his Facebook fanpage and i don't think he has access to his youtube account anymore.

Most of the hate come from this (the end) video http://www.youtube.com/watch?v=tlCL3MUN3y8&feature=plcp

but he also get some attention from the one where he bangs his gf on the middle of the street

fuuuu wat een held :(

Nope :roflol:

Ze lopen weleens tegen me aan, maar ik ga nergens heen meestal niet eens een stap achteruit dan zie je ze schrikken en lopen ze weg :)

OT : Me pa kwam ff lekker 2 broodjes kip van de V&D brengen naar me werk :D JUMJUM

Ga bijna nooit uit :fa: maar eigenlijk niet, op wat vriendschappelijk stoeien met maten na dan. Had er vroeger meer last van.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 11:58 ----------

Toen waren er wel is marroks met dingen als: "als ik pistool had, ik jou doodschieten"

Zou srs wegrennen van jullie
connor.png

een afbeelding.

:roflol: wat een held

Free Festival :D?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:02 ----------

Same here zo even Tapatalk erop zetten ( hoorde van Demian dat je daarmee foto's erop kan knallen )

Ja had al een boedha, thaise draak, koikarper en nu weer wat verder heb wat kersenbloesem erbij gezet een peer in me tattoo verstopt en wat golfjes enz you know :) tis een sleeve btw

Klinkt heel fijn :) van mij is het men eerste tattoo :D

Terug
Naar boven