MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hoerentyfhus, ik krijg m er ook niet op..

Ga bijna nooit uit :fa: maar eigenlijk niet, op wat vriendschappelijk stoeien met maten na dan. Had er vroeger meer last van.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 11:58 ----------

Toen waren er wel is marroks met dingen als: "als ik pistool had, ik jou doodschieten"

Nope :roflol:

Ze lopen weleens tegen me aan, maar ik ga nergens heen meestal niet eens een stap achteruit dan zie je ze schrikken en lopen ze weg :)

OT : Me pa kwam ff lekker 2 broodjes kip van de V&D brengen naar me werk :D JUMJUM

Haha valt mee dus, ik kan me voorstellen dat mensen het normaliter misschien intimiderend vinden maar in het uitgaansleven heb je altijd van die gasten die zich willen bewijzen, vooral als er drank aanwezig is.. :rolleyes:

OT: de pagina 'coïtusiest girls alive' op facebook, hhhhnnngggg

Wtf score van 0 is echt ongelofelijk man.

Ik had 24 btw :o

Online ColorIQ Challenge Results
Your score: 710

:(

heerlijke been training:D:D ik tril nogsteeds na

Iemand wel eens op de Marinedagen geweest?

Ik ga daar heen voor eigenlijk de Marechaussee (Hebben geen eigen open dag), las dat die ook aanwezig waren daar dit weekend, maar kan er verder niet veel over vinden..

Vlotjes geslaagd op alles, made my day. :)

fuuuu wat een held :(

Zou srs wegrennen van jullie
connor.png

Voor peer zou ik wel wegrennen die schijnt psychopatische trekjes te hebben :angstig::trollfacex:

Haha een paar goeie resultaten nog en euphorea die blind is :p

Dammit, heerlijke vrouwtjes gespot in Maastricht ... ( vooral het meisje bij de H&M ) was bere lekker ... volgens mij bukte ze met opzet .. wat een fijne inkijk ... eindelijk thuis, dat wel .. 3,5 uur heen en terug met de trein ...

Terug
Naar boven