MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

net het beste doktersbezoek gehad van de afgelopen 2 jaar. er komt beweging in:)

heb bepaalde klachten die tot nu toe niet verklaard kunnen worden. In de link onder mijn bericht kan je zien welke, gewoon naar de symptomen lijst gaan. Er is nog altijd geen oorzaak gevonden maar er is een positieve wending aan mijn situatie na het bezoek aan de huisarts van net. Zal misschien straks ff update wat precies.

eindelijk naar de kapper :D

Wanneer je het bankje licht schuin zet is het vergelijkbaar met militarypress en helemaal rechtop met behind the neckpress. Natuurlijk doet je borst dan ook wat mee of denk je dat je schouders bij helemaal vlak banken ook helemaal niks doen dan? Maar dan zal jij ook wel een mp hebben van dik over de honderd?

yep, al is ''dik'' relatief.

niks beters dan 18 uur vasten, trainen en daarna dikke maaltijd naar binnen werken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zonet heb ik mijn broer homo genoemd op facebook en hij zei zo 'wa ist jong'

en ikke zo van 'come at me bro' haha

u see what i did there hihhi

wat te fack haai

Bad_brother.gif

ff update pic.. linker arm span ik nauwelijks aan, omdat iphone erin zit:(:(:( sorry DBB niet mad worden:treuren:inb4 het is marcel:o:o:o:o:o inb4 water, do you even lift:treuren::treuren::treuren:

99pen9.png

Nice HOody, wat zit er op je rechteram ? moedervlek of ?

OT: Keilekker getraind :)

Ik zou me toch zorgen gaan maken om dat gat in je arm

do+you+even+lift.jpg

J/k brah, looking good would hit.:D

tis een moedervlek, heb het al sinds ik een schattig babytje was:o

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 16:47 ----------

ff update pic.. linker arm span ik nauwelijks aan, omdat iphone erin zit:(:(:( sorry DBB niet mad worden:treuren:inb4 het is marcel:o:o:o:o:o inb4 water, do you even lift:treuren::treuren::treuren:

99pen9.png

:o

Netjes bro! Hoeveel is je mp dan, als ik vragen mag?

• Like
Waarderingen: DG80
wordt die vlek ook groter naarmate uw biceps groter wordt? anyways ik zou het in mijn broek doen als ik jou tegenkom zo, en ik maar net over straat lopen in de waan breed te zijn:S

wordt die vlek ook groter naarmate uw biceps groter wordt? anyways ik zou het in mijn broek doen als ik jou tegenkom zo, en ik maar net over straat lopen in de waan breed te zijn:S

als ik jou ooit tegen kom.... dan krijg je een hele dikke knuffel van me:):o

trouwens hoody, tis je rechterharm waar je iphone in zit desalniettemin zeker netjes

@hieronder, dat is geen 15%

Terug
Naar boven