- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Haha, moet wel goed komen denk ik, alhoewel we even iets anders aan ons hoofd hebben

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je had ook een condoom moeten gebruiken..Haha, moet wel goed komen denk ik, alhoewel we even iets anders aan ons hoofd hebben![]()

Dat klinkt dan best redelijk serious ofnoh?als zwangerschap nu het probleem was kon ik er nog wel mee leven
en NEE we hebben ook geen soa's haha

Ze geilde op je karma van T zekerZe was dit weekend bij mij blijven slapen, daarom hebben ze nu ruzie.

Trapte er ****ing weer in

lol je bent wel een pionier op dat gebied is het niet, hoe kom je daar nou weer achter

lol je bent wel een pionier op dat gebied is het niet, hoe kom je daar nou weer achter![]()

Ze was dit weekend bij mij blijven slapen, daarom hebben ze nu ruzie.
haha nu begrijp ik waarom ze er zoveel spijt van heeft 
Ah k, succes ermee igg bro!haha ja we hebben wel een beetje problemen zeg maar, ik maak binnenkort wel een topicje open voor wat goede informatie![]()

lol, dat voelt echt als tijdverderf bij mij..Thanks bro!
maargoed, net heerlijk boodschappen gedaan met mijn mama.. dat voelt pas echt goed!![]()
alles wat mijn hartje nodig heeft heb ik gehaald 
haha ja we hebben wel een beetje problemen zeg maar, ik maak binnenkort wel een topicje open voor wat goede informatie
wassup bro? what's going wrong?
haha nu begrijp ik waarom ze er zoveel spijt van heeft
![]()
haha, normaal moet ik mijn voedsel zelf betalen, maar ze gaan op vakantie dus moet er wel wat in huis zijn natuurlijk, heb een halve koe thuis liggen man hahaalles wat mijn hartje nodig heeft heb ik gehaald
![]()

Klopt haar p*ssy is nu helemaal uitgerekt
---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------
Bloed![]()
![]()
---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------
Ontopic:
Straks naar de doktor, een moeder vlek laten verwijderen.