AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

bij mij gaat het ook niet zo denderend

Deze is ook vet.

H
A
H
A
H
A
H
A
H
A
H
A
H
A
H
A
lol je bent wel een pionier op dat gebied is het niet, hoe kom je daar nou weer achter :D

Dat klinkt dan best redelijk serious ofnoh?:p

haha ja we hebben wel een beetje problemen zeg maar, ik maak binnenkort wel een topicje open voor wat goede informatie :D

bij mij gaat het ook niet zo denderend

wassup bro? what's going wrong?

Ze was dit weekend bij mij blijven slapen, daarom hebben ze nu ruzie.

:roflol: haha nu begrijp ik waarom ze er zoveel spijt van heeft :roflol:

lol, dat voelt echt als tijdverderf bij mij..

haha, normaal moet ik mijn voedsel zelf betalen, maar ze gaan op vakantie dus moet er wel wat in huis zijn natuurlijk, heb een halve koe thuis liggen man haha :roflol: alles wat mijn hartje nodig heeft heb ik gehaald :D

haha ja we hebben wel een beetje problemen zeg maar, ik maak binnenkort wel een topicje open voor wat goede informatie :D

wassup bro? what's going wrong?

:roflol: haha nu begrijp ik waarom ze er zoveel spijt van heeft :roflol:

Klopt haar p*ssy is nu helemaal uitgerekt

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

haha, normaal moet ik mijn voedsel zelf betalen, maar ze gaan op vakantie dus moet er wel wat in huis zijn natuurlijk, heb een halve koe thuis liggen man haha :roflol: alles wat mijn hartje nodig heeft heb ik gehaald :D

Bloed
:o

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Ontopic:
Straks naar de doktor, een moeder vlek laten verwijderen.

Klopt haar p*ssy is nu helemaal uitgerekt

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Bloed

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Ontopic:
Straks naar de doktor, een moeder vlek laten verwijderen.

Nice, hoop dat het zeer doet :roflol:
negeerlijst

dat iemand langs me heen fietse en een paar meter verderop onderuit ging, xD

Terug
Naar boven