- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klein meisje dat aan me vraagt.. "meneer.. " (altijd een goed begin) "bent u een bodyguard "...wtf...lol ! Tja, ik had natuurlijk slechts 1 kant van mijn earphone in en een zonnebril op .....
wtf hahahklein meisje dat aan me vraagt.. "meneer.. " (altijd een goed begin) "bent u een bodyguard "...wtf...lol ! Tja, ik had natuurlijk slechts 1 kant van mijn earphone in en een zonnebril op .....
[/filmspoiler]
. Zie ik in eenkeer 2 chicks binnen lopen, die ene in een strakke trainingsbroek, loopt zo met der ass langs der gezicht
. kijk ik naar der vriendin bleek het der moeder te zijn. [filmspoiler]MILF[/filmspoiler]nomnomnomnom.
[filmspoiler] Wat is omnomnom nou weer[/filmspoiler]
Ontopic.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag bij de dokter, ik zit op me telefoon op DBB want ik moest 45 min wachten. Zie ik in eenkeer 2 chicks binnen lopen, die ene in een strakke trainingsbroek, loopt zo met der ass langs der gezicht
. kijk ik naar der vriendin bleek het der moeder te zijn. [filmspoiler]MILF[/filmspoiler]
[filmspoiler] quoten [/filmspoiler]je hebt een nieuwe manier van spoilers maken ontdekt gok ik.....
[FILMSPOILER] /FILMSPOILER]je hebt een nieuwe manier van spoilers maken ontdekt gok ik.....
je hebt een nieuwe manier van spoilers maken ontdekt gok ik.....
Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken
nomnomnomnom.
[filmspoiler] Wat is omnomnom nou weer[/filmspoiler]
Ontopic.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag bij de dokter, ik zit op me telefoon op DBB want ik moest 45 min wachten. Zie ik in eenkeer 2 chicks binnen lopen, die ene in een strakke trainingsbroek, loopt zo met der ass langs der gezicht
. kijk ik naar der vriendin bleek het der moeder te zijn. [filmspoiler]MILF[/filmspoiler]

epic fail poppinDat waren de nieuwe spoilers van big t, had hij vanmiddag geprobeert. maar gebruik ze niet te veel want anders verwijdert hij ze gewoon.
[ SPOILER ] normaal [ /SPOILER ]
[ Filmspoiler ] rode spoiiler [ /filmspoiler ]
[ Stats ] Stats spoiler [ /Stats]
[ nsfw ] not safe for work spoiler [/nsfw]
[nsfw]test[/nsfw]
Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken
en, hapte je toe?
EDIT: toch faalde je, hij werkte niet

Nee maar moest wel me mond dicht doen want kwijlde helemaal leeg.
en er stond test in de "spoiler" dus zon fail vind ik het niet![]()