XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hehe

het vooruitzicht op vrijdag

klein meisje dat aan me vraagt.. "meneer.. " (altijd een goed begin) "bent u een bodyguard "...wtf...lol ! Tja, ik had natuurlijk slechts 1 kant van mijn earphone in en een zonnebril op .....

Nice, hoop dat het zeer doet :roflol:
negeerlijst

Voelde er niks van.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

klein meisje dat aan me vraagt.. "meneer.. " (altijd een goed begin) "bent u een bodyguard "...wtf...lol ! Tja, ik had natuurlijk slechts 1 kant van mijn earphone in en een zonnebril op .....

Epic verkapt, kijk mij is enorm groot zijn post.

[filmspoiler] No offence[/filmspoiler]

Omnomnom.

nomnomnomnom.

[filmspoiler] Wat is omnomnom nou weer:roflol: [/filmspoiler]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ontopic.

Vandaag bij de dokter, ik zit op me telefoon op DBB want ik moest 45 min wachten:(. Zie ik in eenkeer 2 chicks binnen lopen, die ene in een strakke trainingsbroek, loopt zo met der ass langs der gezicht:). kijk ik naar der vriendin bleek het der moeder te zijn. [filmspoiler]MILF[/filmspoiler]

nomnomnomnom.

Ontopic.

Vandaag bij de dokter, ik zit op me telefoon op DBB want ik moest 45 min wachten:(. Zie ik in eenkeer 2 chicks binnen lopen, die ene in een strakke trainingsbroek, loopt zo met der ass langs der gezicht:). kijk ik naar der vriendin bleek het der moeder te zijn. [filmspoiler]MILF[/filmspoiler]

je hebt een nieuwe manier van spoilers maken ontdekt gok ik.....

je hebt een nieuwe manier van spoilers maken ontdekt gok ik.....

Dat waren de nieuwe spoilers van big t, had hij vanmiddag geprobeert. maar gebruik ze niet te veel want anders verwijdert hij ze gewoon.

[ SPOILER ] normaal [ /SPOILER ]
[ Filmspoiler ] rode spoiiler [ /filmspoiler ]
[ Stats ] Stats spoiler [ /Stats]
[ nsfw ] not safe for work spoiler [/nsfw]

test

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

Laatst bewerkt:
nomnomnomnom.

Ontopic.

say wuut... hoe dan??

Dat waren de nieuwe spoilers van big t, had hij vanmiddag geprobeert. maar gebruik ze niet te veel want anders verwijdert hij ze gewoon.

[ SPOILER ] normaal [ /SPOILER ]
[ Filmspoiler ] rode spoiiler [ /filmspoiler ]
[ Stats ] Stats spoiler [ /Stats]
[ nsfw ] not safe for work spoiler [/nsfw]

[nsfw]test[/nsfw]
epic fail poppin

nee hoor kijk nog maar eens, hij moest nog geactiveerd worden door big t. enigste reden wrm hij het bij jou niet doet is omdat hij dik gedrukt staat.

kijk maar hij doet het gewoon.

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

Laatst bewerkt:
Jolinde vindt mij een domboooo.
:roflol:

Terug
Naar boven