AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ter***lijer nu heb ik honger:mad::mad::mad::mad::mad:

Vind je dat srs goede muziek? :o

klinkt goed als bass op youtube al goed is hoe goed moet die dan wel niet zijn op me mp3

thx

cameltoe gespot!:D

hoe gaat t met je kuurtje?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

:roflol:

ZNON6.jpg

hahahah nice one little daddy

9 boeken binnen :)

Zin in het weekend .. zondag feestje pakken in Nijmegen :)

Zondag Hardstyle @ mainstage bro,ik ga lekker wauzen daar iig.
ik heb de hele aankomende week vrij genomen voor dit spektakel. Heerlijke mensen altijd daar met de zomerfeesten.
Jammer genoeg zit t weer niet zo mee..
Als ik jou was zou ik ook even de afterpartys afgaan, drie gezusters, el sombrero enz.
en rond 3u naar de extase, die is tot 8u open ofzo maar daar kan je maar tot 4u naar binnen. Hele wazige tent btw, super chille accomodatie, veel geile wijven en heel veel drugs gebruikers. Vorafgaande jaren dan!
ik zeg doen.
Laat het ff weten hoe het gegaan is;)
Nog meer mensen die een van deze dagen gaan?
groter is beter

Zondag Hardstyle @ mainstage bro,ik ga lekker wauzen daar iig.
ik heb de hele aankomende week vrij genomen voor dit spektakel. Heerlijke mensen altijd daar met de zomerfeesten.
Jammer genoeg zit t weer niet zo mee..
Als ik jou was zou ik ook even de afterpartys afgaan, drie gezusters, el sombrero enz.
en rond 3u naar de extase, die is tot 8u open ofzo maar daar kan je maar tot 4u naar binnen. Hele wazige tent btw, super chille accomodatie, veel geile wijven en heel veel drugs gebruikers. Vorafgaande jaren dan!
ik zeg doen.
Laat het ff weten hoe het gegaan is;)
Nog meer mensen die een van deze dagen gaan?
groter is beter

Vorig jaar nog bij extase beland, echt wazige boel daar inderdaad en iedereen lam van de drugsmaar je kan er wel chill dansen. Keek mn ogen uit haha :D

Laatst bewerkt:
:roflol: pics wil be grantend ;)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 13:54 ----------

Jupz ze is igg niet lelijk ;) , maar geen van jullie gaat ur ooit ontmoeten :D

anders problem :mad:
:fire:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 13:56 ----------

17 en al op 2e jaar HBO?

Yepp, alleen jij neemt
me niet serieus omdat ik een keer trollde en jij dat geloofde :(

enige wat groot is bij demian zijn zn hersens.

real story

Grappig dat je er over begint want de hersengrote van een mens zegt niks over de intelligentie. Bij een mens gaat het om de verbinding tussen de hersendelen die ervoor zorgt of jij slim bent of niet.

:trollface:

Prettig, vanmorgen op het werk verlof uren lijst gevonden ... stond er de afgelopen 5 maand niet op :) Nu ineens wel, heb nog 60 uur betaald verlof staan .. dus kan nog even 60 uur extra uit betaald krijgen :)

Yepp, alleen jij neemt
me niet serieus omdat ik een keer trollde en jij dat geloofde :(

Grappig dat je er over begint want de hersengrote van een mens zegt niks over de intelligentie. Bij een mens gaat het om de verbinding tussen de hersendelen die ervoor zorgt of jij slim bent of niet.

:trollface:

doelde er ook niet op dat je slim was, maar gewoon een waterhoofd hebt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker vroeg klaar!

:woot:

Terug
Naar boven