Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie gozer is het lol had net een ragende vriend aan de lijn. Hij helemaal boos omdat een meisje tegen hem had gezegd dat hij niet zo breed was en hij wil haar nu gaan dumpen :rolfol: Hij is iets van 1.80 bij 94 kg op zon 11 % VP hahaha en dat wijf vind hem niet buff omdat ze een dikke vader heeft ofzo en zij denkt dat haar vader breed is.
mooie gozer is het
(hij is pas 19 )
van de chick? heb ik niet heb geen facebook ofzo hij ook neit dacht ik
van de chick? heb ik niet heb geen facebook ofzo hij ook neit dacht ik

lol had net een ragende vriend aan de lijn. Hij helemaal boos omdat een meisje tegen hem had gezegd dat hij niet zo breed was en hij wil haar nu gaan dumpen :rolfol: Hij is iets van 1.80 bij 94 kg op zon 11 % VP hahaha en dat wijf vind hem niet buff omdat ze een dikke vader heeft ofzo en zij denkt dat haar vader breed is.
mooie gozer is het
(hij is pas 19 )
misschien vond ze zijn lul gewoon niet buff?lol had net een ragende vriend aan de lijn. Hij helemaal boos omdat een meisje tegen hem had gezegd dat hij niet zo breed was en hij wil haar nu gaan dumpen :rolfol: Hij is iets van 1.80 bij 94 kg op zon 11 % VP hahaha en dat wijf vind hem niet buff omdat ze een dikke vader heeft ofzo en zij denkt dat haar vader breed is.
mooie gozer is het
(hij is pas 19 )

zucht.... over de coïtus had zij niets te klagen. hij wel dat ze alleen maar op dr rug lag
lol had net een ragende vriend aan de lijn. Hij helemaal boos omdat een meisje tegen hem had gezegd dat hij niet zo breed was en hij wil haar nu gaan dumpen :rolfol: Hij is iets van 1.80 bij 94 kg op zon 11 % VP hahaha en dat wijf vind hem niet buff omdat ze een dikke vader heeft ofzo en zij denkt dat haar vader breed is.
mooie gozer is het
(hij is pas 19 )
Fixed
---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 19:56 ----------
Is het toevallig dat hij ook 94 kg weegt en 11% heeft?
holy shit ik zie nu pas dat dat mijn oude stats zijn hahaFixed
---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 19:56 ----------
Is het toevallig dat hij ook 94 kg weegt en 11% heeft?

holy shit ik zie nu pas dat dat mijn oude stats zijn haha

reported voor fake statsholy shit ik zie nu pas dat dat mijn oude stats zijn haha