Rvdzs
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m71
Ik wilde wel, maar was zo blij met mijn pot creatine
Maar heb wel gezegd dat het onzin is wat hij zei, maarjah, hij is eigenwijs, dus np.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar heb wel gezegd dat het onzin is wat hij zei, maarjah, hij is eigenwijs, dus np.Ik ben me van geen kwaad bewust, je slaapt/sliep nog al moeilijk mss kan ze mooie slaapliedjes voor je zingen?

Vandaag vroeger mogen stoppen met werken. En er waren twee 10/10 chicks in de winkel en één 11/10 chick die voorbij stapten en recht in mijn ogen keek. Ik was even vergeten wat ik aan het doen was![]()

Hotter than hot
Hotter than hot
Zo één waarvan je wegsmelt als ze in je ogen kijkt. Geen strekenwijf met 1kg schmink op, maar echt een (natuurlijk) mooi meisje

zwaar gf materiaal trouwens, heb 2 uur lopen praten met haar en leek gewoon perfectOfficieel vakantie, zondag vertrekken naar Thailand voor 3 weken. Morgen maar even een voorraad condooms halen![]()

haha die grap is nu echt al 300 x gemaakt de afgelopen maand. Ik zorg er eigenhandig wel voor dat dat niet gebeurt. Maar bedankt![]()

Daar ga ik echt wel ff goed opletten.dat er in ieder geval een k*tje zit... Maar hoeven niet persé thaise zijn, genoeg westerse dames daar..