XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Had voor het eerst kleding besteld bij bonprix voor mijn buffe lichaam, maar had een paar dingen te groot besteld.
Vandaag dus de juiste maten binnen gekregen en zat allemaal perfect.

Daarna in de sportschool 10x110 gedrukt om daarna nog 4x120 te drukken
Mijn dag kan niet meer stuk
fkcnkl.png

Starting strenght begint z'n vruchten af te werpen ... bp 5x5 80kg ging aardig lekker

Vandaag vroeger mogen stoppen met werken. En er waren twee 10/10 chicks in de winkel en één 11/10 chick die voorbij stapten en recht in mijn ogen keek. Ik was even vergeten wat ik aan het doen was :o

Hotter than hot
Zo één waarvan je wegsmelt als ze in je ogen kijkt. Geen strekenwijf met 1kg schmink op, maar echt een (natuurlijk) mooi meisje

heb er 2 daarvan het afgelopen jaar gezien. Van die meiden wiens gezicht je maanden later nog precies kan herinneren :o

1 zal ik nooit meer zien, zag haar op introductiedag van Jilzz, ben haar naam vergeten maar weet wel dat ze woonde omstreeks den haag

de ander praat ik af en toe mee maar heeft een vriend:(:(:(:(:( zwaar gf materiaal trouwens, heb 2 uur lopen praten met haar en leek gewoon perfect

Officieel vakantie, zondag vertrekken naar Thailand voor 3 weken. Morgen maar even een voorraad condooms halen :o

wat verwacht je van thaise vrouwen :D

vhdsuf.jpg

hmmmmmmmmmmmm

Dat het weer , toch wel redelijk was.. in dat k*t dorp van me...

Terug
Naar boven