XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

rijst moet je met SURINAAMSE SAMBAL eten
maar dan extra heet

Kokhalzend door de geur van tonijn heenbijten en het toch opeten, IK VOEL ME BAAS.

inb4 tonijn is lekker / aansteller / watje.

doe je toch wat verkeerd, heb hier tonijn flakes best goed te eten met redelijk wat water erbij op kamertemperatuur, en ja het is het goedkoopste wat er te krijgen is :o

voordeel is altijd dat de dingen die je erna eet veel lekkerder smaken :D

Dikke nachtpremie neem ik aan? Wel wat eentonig lijkt me, maar a job is a job en geld is geld :D Succes ermee!
ze zeiden bij uitzendbureau dat goed verdiend. Dinsdag hoor ik het wel.

idd moet ff legaal geld verdienen heb toch vakantie en voer niks uit.

tonijn door blender met water , op drinken = niet proeven en wel protonz?

meisje/vrouw (25jaar ong.) was hele tijd aan het kijken, toen ik leg press deed. She's mirin.

Rustweek, heerlijk .. eindelijk eens herstellen van pols blessure ... + beetje uren inhalen qua slaap..

Aah lekkah

Hoe kom je daarbij? Hoe is het werk? Wat verdien je als 19 jarige? Moet je hard werken?:o

- via uitzendbureau, gezegd dat ik nachtwerk zocht aangezien ik het haat om te werken van 8 tot 5 (retail, callcenter etc)
- saai, hersendood, niet echt waarderend haha
- ik verdien nu 8,06 volgens 'contract' (is niet echt contract, want ik ben oproep) met al die premies en bonussen 10.95. Toen ik 19 was iets van 10.55. Verschild ook per uitzendbureau, iemand anders die 21 is verdiend minder als mij per uur maar krijgt dan meer vakantiegeld (ik heb 125 opgebouwd in 2.5 maand dacht ik, hij bijna 200)
- Er werken echt een paar slome gasten bij, zitten ook maar 1-2 met een echte opleiding. de rest heeft een simpel vmbo diplomaatje of is gestopt met school EN natuurlijk wat 40+ers die wat bijverdienen. Is echt niet zwaar/hard werk mits je niet met 2-3 slome mensen werkt op jouw gedeelte waardoor jij al het werk mag doen

voila

:D er was ook nog iets van avond dienst ofzo. Je mag alleen niet 2 diensten achter elkaar draaien :(

Ja word af en toe gevraagd voor avonddienst maar dan krijg je die premie er niet bij, avonddienst is ook maar 2 uur max

die vrouw die ik aan de telefoon had zei nog ja het is wel fysiek zwaar werk hoor :roflol:

kan je met mp3 inwerken denkje ? dat deed ik vorig jaar bij administratief zat met 4 andere mensen op kantoor in 1 kamer ik deed gewoon sociaal retarded oordopjes in

die vrouw die ik aan de telefoon had zei nog ja het is wel fysiek zwaar werk hoor :roflol:

kan je met mp3 inwerken denkje ? dat deed ik vorig jaar bij administratief zat met 4 andere mensen op kantoor in 1 kamer ik deed gewoon sociaal retarded oordopjes in

:roflol:

Terug
Naar boven