- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
(Y)
maar zo laat?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en savonds met pwo is alleen niet zo ideaal 
Ik vroegah ook, heerlijk, alleen nu kan ik me niet inhouden en ga meestal rond 3 uuren savonds met pwo is alleen niet zo ideaal
![]()

why not man, bij crash gelijk sleepy sleepy is ideaal toch![]()

Het lage loon van NL'ers maakt mijn dag nog eens goed. Brb, binnen maandje post ik mijn loonstrook, dik 2000 euro voor 18 werkdagen, U MAD?![]()
?
. Hou netto natuurlijk veel meer over maar toch. Had eigenlijk hetzelfde verwacht en als ik het uitreken kom ik aan 9,8/u . Misschien komt er nog wat bij idunno, heb het niet eens gecheckt voordat ik begon eigenlijk, superchill werk en sowieso 10/u , deze week alleen al 300 pagina's in game of thrones gelezen enkel op het werk.gaat idd helemaal nergens over daar in belgie. als je daar in een supermarkt werkt op je 16e verdien je volgens mij al 8 euro. snap echt geen reet van die lonene
ik verdiende 2.50 op me 14de als afwasser
inb4 daar al 10
kijk je moet het zo zien. Gros van de belgen is mentaal geretardeed. Daarom betalen ze extra veel loon omdat er maar weinig mensen in belgie een iq hoger hebben dan een kind van 12 met down syndroom