XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

why not man, bij crash gelijk sleepy sleepy is ideaal toch:o

Ik lig soms savonds nog wakker van de pwo van smiddags, ik reageer best heavy op die troep altijd. Heb wel initimidate nu voor als het echt niet goed gaat, vooral icm met clen krijg ik nog wel eens een hartaanval in bed:p:o

hahahaha die movie met handjob wtf xD

Heerlijk geslapen :)

Goed begin van me dag

vier weken vakantie en vandaag is de eerste dag. :)

Het lage loon van NL'ers maakt mijn dag nog eens goed. Brb, binnen maandje post ik mijn loonstrook, dik 2000 euro voor 18 werkdagen, U MAD? :D

Wat doe je voor werk dan als ik vragen mag?

advocaat of pooier?

Het lage loon van NL'ers maakt mijn dag nog eens goed. Brb, binnen maandje post ik mijn loonstrook, dik 2000 euro voor 18 werkdagen, U MAD? :D

Dafuq verdient de NMBS zo goed dan :D?

Zelfde hier, 19 werkdagen, 8u per dag komt op 1520. An sich mooi, stuk onder jouw 2000 wel nog.

Je moet ongeveer 14/uur verdienen? Nice dat je dat kan als vakantiejobber. Ik heb bij dezelfde fabriek waar ik nu nog gewerkt voor een maand of 4 als interim ( echte interim geen vakantiejob) en toen kreeg ik ook rond de 13 euro met een ploegpremie van 7% fso.

Als ik mijn vakantiejob er doe krijg ik maar 10/uur , ****ers eigenlijk :o. Hou netto natuurlijk veel meer over maar toch. Had eigenlijk hetzelfde verwacht en als ik het uitreken kom ik aan 9,8/u . Misschien komt er nog wat bij idunno, heb het niet eens gecheckt voordat ik begon eigenlijk, superchill werk en sowieso 10/u , deze week alleen al 300 pagina's in game of thrones gelezen enkel op het werk.

Niet weer die hele lonendiscussie hier plz. Krijg echt de neiging om een bank te beroven als ik al die bedragen langs zie komen. Wie is in? Stuur ff PM.

The ****? 1500 netto met fakking vakantie werk?

Deze onderbetaald k*t timmerman doet iets verkeerd..

Daar in tegen, nog een jaartje tobben in die k*t bouw en dan andere opleiding volgen. :)

kijk je moet het zo zien. Gros van de belgen is mentaal geretardeed. Daarom betalen ze extra veel loon omdat er maar weinig mensen in belgie een iq hoger hebben dan een kind van 12 met down syndroom

Laatst bewerkt:
gaat idd helemaal nergens over daar in belgie. als je daar in een supermarkt werkt op je 16e verdien je volgens mij al 8 euro. snap echt geen reet van die lonene

kijk je moet het zo zien. Gros van de belgen is mentaal geretardeed. Daarom betalen ze extra veel loon omdat er maar weinig mensen in belgie een iq hoger hebben dan een kind van 12 met down syndroom

e8u15x.png

Terug
Naar boven