- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik houd gewoon van een vrouw met t**ten, heeft ze geen t**ten(zoals in dit geval), is het voor mij net of ik een jongetje aan het nken ben.Voe Emilie een 'jongensfiguurtje' ?Heb je gezopen ofzo? Ze is misschien wat jong voor je maar dat mag de pret niet drukken.

mijn vader zei aan tafel zonder enige aanleiding ineens tegen mij: 'arnodsi, eigenlijk heb jij echt mooie onderarmen! Ik zou ook eens moeten beginnen met krachttraining!'
Ik houd gewoon van een vrouw met t**ten, heeft ze geen t**ten(zoals in dit geval), is het voor mij net of ik een jongetje aan het nken ben.![]()
mijn vader zei aan tafel zonder enige aanleiding ineens tegen mij: 'arnodsi, eigenlijk heb jij echt mooie onderarmen! Ik zou ook eens moeten beginnen met krachttraining!'
http://bucurestiacum.files.wordpress.com/2012/04/dafuq-did-i-just-hear.jpg?w=432
Stiekem wou ik zeggen: 'dat komt door het fappen, niet door krachttraining'. Maar heb het toch maar niet gezegd

Een compliment krijgen van iemand is toch teken dat hij jaloers is? Niet?Wel een jongen met een lekker strak jong k*tje
---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 13:06 ----------
Lol wees blij mijn papatje is alleen maar jaloers![]()

Hele interessante discussie, maar het mist een essentiële vraag!Nope. Zolang hier nog thuiswonende puberaaltjes denken dat het leven een videoclip is ...

Dat dan weer wel.
Jij ziet posten op dbb als je levensmissie?Nope. Zolang hier nog thuiswonende puberaaltjes denken dat het leven een videoclip is ...
Nope. Zolang hier nog thuiswonende puberaaltjes denken dat het leven een videoclip is ...
Ik betwijfel of talousa ergens een snee heeft..
Mijn vraag was ook serieus hoor. Ik wil echt pics zienMocht je op mijn vraag doelen, ik was niet trollende maar serieus.

Mocht je op mijn vraag doelen, ik was niet trollende maar serieus.
Borderlands inclusief 4 dlc gekocht voor slechts 7,50(78% korting)<3 steam summer sale. Voor degene die nieuwsgierig zijn geworden, de deal voor borderlands stopt over 1 uur.
Ik heb Borderlands voor 5 euro gekocht, hoe kom je aan die 4 dlc? Staat er niet bij....