MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Speciaal voor jou gemaakt bro

2z6c74y.jpg

Voe Emilie een 'jongensfiguurtje' ? :roflol: Heb je gezopen ofzo? Ze is misschien wat jong voor je maar dat mag de pret niet drukken.
Ik houd gewoon van een vrouw met t**ten, heeft ze geen t**ten(zoals in dit geval), is het voor mij net of ik een jongetje aan het nken ben. ;)

:roflol: mijn vader zei aan tafel zonder enige aanleiding ineens tegen mij: 'arnodsi, eigenlijk heb jij echt mooie onderarmen! Ik zou ook eens moeten beginnen met krachttraining!'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stiekem wou ik zeggen: 'dat komt door het fappen, niet door krachttraining'. Maar heb het toch maar niet gezegd :o

Ik houd gewoon van een vrouw met t**ten, heeft ze geen t**ten(zoals in dit geval), is het voor mij net of ik een jongetje aan het nken ben. ;)

Wel een jongen met een lekker strak jong k*tje

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 13:06 ----------

:roflol: mijn vader zei aan tafel zonder enige aanleiding ineens tegen mij: 'arnodsi, eigenlijk heb jij echt mooie onderarmen! Ik zou ook eens moeten beginnen met krachttraining!'

http://bucurestiacum.files.wordpress.com/2012/04/dafuq-did-i-just-hear.jpg?w=432

Stiekem wou ik zeggen: 'dat komt door het fappen, niet door krachttraining'. Maar heb het toch maar niet gezegd :o

Lol wees blij mijn papatje is alleen maar jaloers :roflol:

TOO MUCH NOXIPRO!!

FUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!

60kg bankdrukken come at me

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Tasoula wordt hard getrolled

Borderlands inclusief 4 dlc gekocht voor slechts 7,50(78% korting) :D <3 steam summer sale. Voor degene die nieuwsgierig zijn geworden, de deal voor borderlands stopt over 1 uur.

Borderlands inclusief 4 dlc gekocht voor slechts 7,50(78% korting) :D <3 steam summer sale. Voor degene die nieuwsgierig zijn geworden, de deal voor borderlands stopt over 1 uur.

Ik heb Borderlands voor 5 euro gekocht, hoe kom je aan die 4 dlc? Staat er niet bij....

Terug
Naar boven