MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

heerlijke spierpijn in me hele upperbody + date geregeld met fuuu lekker wijf+ word lekker weer.

lekkarr

Jah, had de verkeerde gekozen, maja, schijt aan die dlc, 5 euro voor een topgame np :) Thanks anyways brah

De dlc's zijn 2 euro per stuk volgens mij (als je nog opschiet) dan heb je het totaal nogsteeds voor slechts 13 euro. Pm je nickname op steam, kunnen we elkaar helpen als ;) mijne is als het goed is bijna geinstalleerd.

Kan iemand me ff helpen, ik twijfel of dit legit is:
http://link.marktplaats.nl/579245861

Had hem een mail gestuurd en hij antwoordde, maar op vragen ivm betrouwbaarheid antwoordde hij niet.
Hij heet Nico Huwae.
Karma ofc :) bedankt

Ophalen is niet mogelijk = not legit

Dacht ook al dat t niet legit was: heel goedkoop en heeft veel artikelen, slechts 2 maand op de marktplaats, antwoord direct op bestelling maar op vragen ivm betrouwbaarheid antwoord hij niet, ...

Wel jammer

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 20:07 ----------

Waarom koop je 't dan niet gewoon in de winkel, ipv over 't internet.. :rolleyes:

Ik moet mijn kleren etc zelf betalen als 16 jarige en en de winkel kost het minstens 3x zoveel voor dezelfde kleren. Daarbij heb ik net een dure vest van dat merk gekocht in de winkel en vond hem dan achteraf 80 euro goedkoper op internet... prijsbewustheid

Dan ga je minder dure kleren kopen?

Had namelijk precies zo'n polo in de C&A zien hangen voor 15 euro :p

bij RL moet er altijd een tuigje aanzitten bij het paard. marktplaats is 90% nep. t is maar wat je wilt. Als je geen problemen hebt met nep is et een goede keus. Zelf vind ik echte toch beter, ook de kwaliteit is beter vind ik.

altijd mooi om te zien als zon geflipte h**r een klap terugkrijgt en dan meteen de hel losbarst terwijl ze eerst nog allemaal dom zitten te lachen :D

ben niet voor vrouwen slaan, maar dit is gewoon terecht, was ook geen harde klap overigens.

Had harder gemogen

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 11:31 ----------

altijd mooi om te zien als zon geflipte h**r een klap terugkrijgt en dan meteen de hel losbarst terwijl ze eerst nog allemaal dom zitten te lachen :D

ben niet voor vrouwen slaan, maar dit is gewoon terecht, was ook geen harde klap overigens.

Ik zou niet weten waarom niet, waarom je als gentleman gedragen als je met een h**r te maken hebt.

Ouders net naar Schiphol gebracht, dus huisje nu voor mij alleen :cool:

Kent iemand een manier hoe je simpel gifs kan maken?

Terug
Naar boven