MandyGirl
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m59
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een andere reden waarom vandaag goed is: vakantie! 2 weken gehad, nog 2 weken te gaan! (jammer genoeg mag ik pas over een week weer sporten)
Dat is wel waar je blij van word.
Heb je een vriend Mandy?

HolaEen vriend? Why, is het een dating forum hierzo dan?![]()

mandy ontwijkt duidelijk de vraag of ze mooie boezems heeft.
een goed antwoord zou mijn dag helemaal goed maken :')

Vooruit een stevige b-cup (het meeste volume is afgezakt naar mijn kont), sport soms zonder bh enkel in een hemdje waar wat versteving inzit.
Kan je fantasie daar genoeg mee?![]()
Vooruit een stevige b-cup (het meeste volume is afgezakt naar mijn kont), sport soms zonder bh enkel in een hemdje waar wat versteving inzit.
Kan je fantasie daar genoeg mee?![]()

Sommige mannen zijn ook boring met hun te verwachten antwoorden, weten we weer wie interesting zijn....
Toetje van vandaag maakte mijn avondeten goed: stoofpeertjes!

luister niet naar de haterrzzz ik blijf van je houden mandyOm zit hier voor bb schat, niet om aan te horen hoe grote kont en kleine tietjes je hebt![]()
![]()

Om zit hier voor bb schat, niet om aan te horen hoe grote kont en kleine tietjes je hebt![]()
![]()

OM ZIT HIER voor bb schat, niet om aan te horen hoe grote kont en kleine tietjes je hebt![]()
![]()

Krijg je indirect een compliment dat je niet zo oppervlakkig bent....weet je niet hoe je hem aan moet nemen, jammer.
Blij met je horloge dan? (BB?)![]()
Krijg je indirect een compliment dat je niet zo oppervlakkig bent....weet je niet hoe je hem aan moet nemen, jammer.
Blij met je horloge dan? (BB?)![]()

Je moet niet alles serieus oppakken.
Eet je zo nog wel een beetje kwark?

![]()
![]()
http://www.horlogecenter.nl/product_images/large/1252079734ch_bk_b_p.jpg Ja hoor, mooi ding al zeg ik het zelf