AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Weer thuis zijn na 2 weken in het ouderlijk huis doorgebracht te hebben. Oogoperaties zijn goed gegaan, geen bril of lenzen meer voor mij!
Was het niet vervelend om daar bij bewustzijn te liggen terwijl iemand in je ogen zit te werken? Ben zelf ook aan het overwegen om zo iets te laten doen namelijk. :p

Ot: ijskoude cola blikje na een warme dag. :thumbs:

Was het niet vervelend om daar bij bewustzijn te liggen terwijl iemand in je ogen zit te werken? Ben zelf ook aan het overwegen om zo iets te laten doen namelijk. :p

Ot: ijskoude cola blikje na een warme dag. :thumbs:

Je voelt er niks van, was wel gespannen maar na 20 min is het klaar, alleen niet leuk als ze aan het eind antibiotica in je oogbol spuiten, de lens zit erin dus je ziet alles weer en dan zie je die naald aankomen! maar je voelt geen moer... het is meer het idee dat, maar goed even de gedachtes verzetten! de ingrepen maken niet alleen maar mijn dag goed! wel meer.

Yes, toch te horen gekregen dat ik ga sporten dadelijk :D (auto tot beschikking)

Je voelt er niks van, was wel gespannen maar na 20 min is het klaar, alleen niet leuk als ze aan het eind antibiotica in je oogbol spuiten, de lens zit erin dus je ziet alles weer en dan zie je die naald aankomen! maar je voelt geen moer... het is meer het idee dat, maar goed even de gedachtes verzetten! de ingrepen maken niet alleen maar mijn dag goed! wel meer.
Ah ok, bedankt voor de info. :)

Bakvis dacht dat ik een chick was..
Maakte mn middag wel even goed :)

6s3vaw.jpg

Laatst bewerkt:
Misschien is het wel erg lachwekkend.

Kus

Lachwekkend mijn antwoord?
("gaat borsten eens bekijken wat er lachwekkend aan kan zijn...???" niks mis mee dacht ik zo!:rolleyes:)

Lachwekkend hoe mannen van onderwerp kunnen veranderen ja dat is best leuk...;)

Peanut word graag aangezien voor een chick? okay alles is mogelijk! als dat je middag al goed maakt?!:p

Lachwekkend mijn antwoord?
("gaat borsten eens bekijken wat er lachwekkend aan kan zijn...???" niks mis mee dacht ik zo!:rolleyes:)

Lachwekkend hoe mannen van onderwerp kunnen veranderen ja dat is best leuk...;)

Peanut word graag aangezien voor een chick? okay alles is mogelijk! als dat je middag al goed maakt?!:p

Zou je het dan even in mijn oor kunnen fluisteren, hoe groot ze zijn.

Bvd,
Bakvis.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven