XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik geloof het ook wel. Ik was ook natty tot 110 kilo

litteken bro

neem aan dat je serieus bent ? ik was na een jaar al 90 kg op 15 vet ofzo maar dat was nog niet echt kwaliteitsmassa ofzo. ---> hoody traint langer dus kan prima

@hoody beter weg laten halen ziet er niet echt mooi uit men

doe eens een andere pose hoody zo lijkt iedereen groot:(

Die pose doe ik bewust omdat dat de enige pose is(samen met front), waarbij ik ZELF de pic kan maken. ik ben best verlegen als het gaat om anderen die een foto van mij maken:o:o

Ik vind trouwens dat een most muscl JUIST goed laat zien, hoe groot je bent. Omdat het een lastige pose is.

Die pose doe ik bewust omdat dat de enige pose is(samen met front), waarbij ik ZELF de pic kan maken. ik ben best verlegen als het gaat om anderen die een foto van mij maken:o:o

Ik vind trouwens dat een most muscl JUIST goed laat zien, hoe groot je bent. Omdat het een lastige pose is.

Je bent een verlegen jongen he Hoody?

Ik vind je schouders wel groot. Niet verlegen worden nu he :(

Iedereen kan zeggen over Hoody wat hij wil. Maar ik zit nu midden in m'n 'No Fap periode' van het 'No Fap Topic'. En ik vind het zwaar om niet te fappen op de foto's van Hoody. MAAR IK HOU VOL!!!!

neem aan dat je serieus bent ? ik was na een jaar al 90 kg op 15 vet ofzo maar dat was nog niet echt kwaliteitsmassa ofzo. ---> hoody traint langer dus kan prima

@hoody beter weg laten halen ziet er niet echt mooi uit men

Ja tuurlijk ben ik serieus. Ik heb nu net pas me eerste echte kuurtje gehad. Daarvoor een aantal oral kuurtjes gehad

Ben er wel maar 3/4 kilo op gegroeid en dat was in de eerste 3 weken. Dus snap er niet veel van. Maar whatever.

Alhoewel, je mag het alleen niet zelf doen. Andere mogen het wel doen. Dus Hoody, als je tijd hebt?

Ja tuurlijk ben ik serieus. Ik heb nu net pas me eerste echte kuurtje gehad. Daarvoor een aantal oral kuurtjes gehad
heb ooit foto van jou gezien dacht ik. was je toen nog natty ? op dit forum. Toen was je volgens mij gestopt omdat je fake gear had ofzo? Je was toen al goed buff

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 18:28 ----------

Ben er wel maar 3/4 kilo op gegroeid en dat was in de eerste 3 weken. Dus snap er niet veel van. Maar whatever.
miss body recomp oid? droger geworden misschien?

fake gear lijkt me onwaarschijnlijk misschien zwaar ondergedoseerd ofzo?

wat zette je?

heb ooit foto van jou gezien dacht ik. was je toen nog natty ? op dit forum. Toen was je volgens mij gestopt omdat je fake gear had ofzo? Je was toen al goed buff

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 18:28 ----------

miss body recomp oid? droger geworden misschien?

fake gear lijkt me onwaarschijnlijk misschien zwaar ondergedoseerd ofzo?

wat zette je?

Test - E van aburaihan. 750 mg per 5 dagen. ( is hg) Fake gear was vorig jaar inderdaad (ik was toen nog natty).4 weken gedaan toen gestopt. Ik had steeds zwellingen. Daarna eigenlijk even het injecteren vermeden en ongeveer 2 dbol kuurtjes en 1 anadrol kuurtje (4 weken) gedaan.

zit nu aan dere XXL shirtjes.

Laatst bewerkt:
Nee.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven