AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

oja gister zei een meisje dat ze friends with benefits met me wil zijn

winwin

Lol ik heb nu ongeveer 3 posts van jou gelezen en iedere keer praat je over zogezegde chicks die je zou nken. Komaan suwardi, probeer meer inhoud in die posts te krijgen...

wtf

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 22:09 ----------

oja gister zei een meisje dat ze friends with benefits met me wil zijn

winwin
rechterhand.jpg

och och komen de foreveraloners ook weer om de hoek zetten hoor. Tjeez wat een haat hier altijd. Ik vraag toch niet om een reactie van jullie man huilie huilie. Je hebt me daarnaast nooit in het echt gezien dus kan je ook niet beoordelen of ik knap of lelijk ben wat invloed zou hebben op het aantal meisjes dat ik regel. Zie ook geen reden om te faken op een internet forum. nu ga ik al helemaal geen foto neerzitten hier man triest

Lol ik heb nu ongeveer 3 posts van jou gelezen en iedere keer praat je over zogezegde chicks die je zou nken. Komaan suwardi, probeer meer inhoud in die posts te krijgen...
Dan zou je ook eens andere topics moeten lezen. En so what ik neuk deze week 3 verschillende wijven wat heb jij daar mee te maken? Moet ik het soms niet hier posten omdat jullie dan verdrietig worden dat jullie :fa: zijn ofzo?

ik en su vinden vrouwen gewoon interessant en het is goede cardio

och och komen de foreveraloners ook weer om de hoek zetten hoor. Tjeez wat een haat hier altijd. Ik vraag toch niet om een reactie van jullie man huilie huilie. Je hebt me daarnaast nooit in het echt gezien dus kan je ook niet beoordelen of ik knap of lelijk ben wat invloed zou hebben op het aantal meisjes dat ik regel. Zie ook geen reden om te faken op een internet forum. nu ga ik al helemaal geen foto neerzitten hier man triest
Voor iemand die veel coïtuss heeft is het wel raar dat dit je dag goed maakt :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: het enige dat jij post is dat je een chick hebt gedoet of gaat nken, dat je junkt en dat je on bent/was. Voor de rest komt er niets zinnig uit

ow, en je schelt iedereen uit ....

inb4 shitstorm

[
:roflol: het enige dat jij post is dat je een chick hebt gedoet of gaat nken, dat je junkt en dat je on bent/was. Voor de rest komt er niets zinnig uit

inb4 shitstorm
Uhm heb genoeg andere posts gemaakt. Heb hier nog nooit gezegd dat ik junk? hoogstens een maaltijd in het wat eet je nu topic.

Heb best veel zinnigs te zeggen maar niet tegen o.a. jou.

en ik heb niemand uitgescholden behalve jou, dat je dik bent.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

inb4 shitstorm

watchout your comments bro^

Terug
Naar boven