Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Haal clen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nee ik gun grotendeels van de mensen niet op dit forum

oja gister zei een meisje dat ze friends with benefits met me wil zijn
winwin
Lol ik heb nu ongeveer 3 posts van jou gelezen en iedere keer praat je over zogezegde chicks die je zou nken. Komaan suwardi, probeer meer inhoud in die posts te krijgen...
Kan ie niet. Volgens mij is het gwn de grootste troll van Dbb

wtf
winwin
wtf
---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 22:09 ----------
![]()
winwin

Dan zou je ook eens andere topics moeten lezen. En so what ik neuk deze week 3 verschillende wijven wat heb jij daar mee te maken? Moet ik het soms niet hier posten omdat jullie dan verdrietig worden dat jullieLol ik heb nu ongeveer 3 posts van jou gelezen en iedere keer praat je over zogezegde chicks die je zou nken. Komaan suwardi, probeer meer inhoud in die posts te krijgen...
zijn ofzo? Voor iemand die veel coïtuss heeft is het wel raar dat dit je dag goed maaktoch och komen de foreveraloners ook weer om de hoek zetten hoor. Tjeez wat een haat hier altijd. Ik vraag toch niet om een reactie van jullie man huilie huilie. Je hebt me daarnaast nooit in het echt gezien dus kan je ook niet beoordelen of ik knap of lelijk ben wat invloed zou hebben op het aantal meisjes dat ik regel. Zie ook geen reden om te faken op een internet forum. nu ga ik al helemaal geen foto neerzitten hier man triest

ga cutten man dikz*kKan ie niet. Volgens mij is het gwn de grootste troll van Dbb
als een meisje letterlijk zegt dat ze friends with benefits wil, ja dat vind ik leuk ja. Is me nog niet eerder overkomenVoor iemand die veel coïtuss heeft is het wel raar dat dit je dag goed maakt![]()
Uhm heb genoeg andere posts gemaakt. Heb hier nog nooit gezegd dat ik junk? hoogstens een maaltijd in het wat eet je nu topic.[
het enige dat jij post is dat je een chick hebt gedoet of gaat nken, dat je junkt en dat je on bent/was. Voor de rest komt er niets zinnig uit
ow, en je schelt iedereen uit ....
inb4 shitstorm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het enige dat jij post is dat je een chick hebt gedoet of gaat nken, dat je junkt en dat je on bent/was. Voor de rest komt er niets zinnig uit
ow, en je schelt iedereen uit ....
inb4 shitstorm