MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Uhm heb genoeg andere posts gemaakt. Heb hier nog nooit gezegd dat ik junk? hoogstens een maaltijd in het wat eet je nu topic.

Heb best veel zinnigs te zeggen maar niet tegen o.a. jou.

en ik heb niemand uitgescholden behalve jou, dat je dik bent.
Jij, suwardi, hebt al genoeg mensen uitgescholden ;)
En liever 'dik' zijn dan strak staan van de AAS en nog een matig fysiek hebben :roflol:

:who: verveel me, kan ik me nog wat amuseren :popcorn:

:rolleyes:

suwardi denkt echt dat al zijn gezeik gerechtvaardigt is hè :roflol:. "ik scheld nooit iemand uit" nee daarom ben je ook gebanned. omdat je een heel beleefd lid was

:popcorn: nomnomnom, i like where this topic is going. Please continue!

Jij, suwardi, hebt al genoeg mensen uitgescholden ;)
En liever 'dik' zijn dan strak staan van de AAS en nog een matig fysiek hebben :roflol:
Gelukkig ben ik natty maar zal aan hem doorgeven dat hij erg gemist word en iedereen hoopt dat hij terug komt.

verder neemt dat allemaal niet weg dat je gewoon dik bent.

deze hele discussie maakt o.a. mijn dag goed :D

Gezellige, gezonde bbq met mijn vrienden + vriend gehad. Heerlijk..

Gelukkig ben ik natty maar zal aan hem doorgeven dat hij erg gemist word en iedereen hoopt dat hij terug komt.

verder neemt dat allemaal niet weg dat je gewoon dik bent.
:roflol: en daarom lul jij, suwardi, over dezelfde dingen als suwardi! En ben jij, suwardi, samen met suwardi de enige die mij dik noemt.

Maar hé, ik ben héél blij voor jou! Als beloning mag je die irritante kinderen in mijn straat komen slaan :rolleyes:

:roflol: en daarom lul jij, suwardi, over dezelfde dingen als suwardi! En ben jij, suwardi, samen met suwardi de enige die mij dik noemt.

Maar hé, ik ben héél blij voor jou! Als beloning mag je die irritante kinderen in mijn straat komen slaan :rolleyes:

Hahaha:D

tjonge je bent wel geobsedeerd door hem he? moet je ze nummer even dan kan je em ff aftrekken ofzo.

en vind je het gek dat ik over dezelfde dingen als hem heb? door hem ben ik begonnen met bodybuilden en ik chill vaak met hem en we gaan ook wel eens samen uit.

haha dat met die kinderen was mooi ja hij had verteld

Sorry hoor, heb niks tegen je suwardi maar wie probeer je nou te overtuigen met dat je zijn neef bent lol. Of je bent de grootste troll of je denkt nog dat er hier serieus mensen zijn die het geloven. :o

tjonge je bent wel geobsedeerd door hem he? moet je ze nummer even dan kan je em ff aftrekken ofzo.

en vind je het gek dat ik over dezelfde dingen als hem heb? door hem ben ik begonnen met bodybuilden en ik chill vaak met hem en we gaan ook wel eens samen uit.

Graag man! Dacht dat je het nooit ging vragen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En daarom praat jij over dezelfde dingen als hem en reageer je op net dezelfde manier :roflol:

Hahahaha jezus suwardi :roflol: Dit is echt zo slecht dat m'n mongoloïde oom er nog niet eens intrapt.

Hahahaha jezus suwardi :roflol: Dit is echt zo slecht dat m'n mongoloïde oom er nog niet eens intrapt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

intelligentie zit ook in de familie, snap dat nou eens peanut

Sorry hoor, heb niks tegen je suwardi maar wie probeer je nou te overtuigen met dat je zijn neef bent lol. Of je bent de grootste troll of je denkt nog dat er hier serieus mensen zijn die het geloven. :o

Dude, denk ns logisch na.

Kende suwardi niet goed dus geen idee of hij dat is, maar als suwardi gebanned word door big t zal t niet de bedoeling zijn dat hij zomaar terugkomt onder n nieuwe naam doorgaand op z'n vorige status. (tenminste als ik t goed heb, ken de desbetreffende regels niet.)

Dus al is t suwardi zal ie moeilijk kunnen toegeven dat ie t is he.
Snap nie wrm jullie erover door blijven gaan tho, of ie t nou is of niet toegeven zal ie toch niet kunnen/doen en het zal verder ook zijn persoonlijkheid niet veranderen.

But keep on fighting, im amused!:D

Komt vaak genoeg voor dat er mensen terugkomen nadat ze gebanned zijn.

Terug
Naar boven