Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kan ik begrijpen jongens.
Het is ook best heftig, je bankrekening is naar de klote, je vrije tijd is grotendeels weg, maar je krijgt er wel iets moois voor terug.

Alleen 9 maand lang een chagrijnige vrouw op de bank haha (eigenlijk 18 maand, ook nog 9 maand ontzwangeren)

Wijf van 28 die me dit bericht stuurt:
Hey,
Jij lijkt mij wel een hele leuke jongen!
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat dingen van je maar dat komt vast wel goed toch?
Mag ik vragen waar je zelf naar op zoek bent?
Ik ben op zoek naar een leuke jongen die mij gezelschap wil houden.
Eentje die te vertrouwen is en waar ik op kan bouwen.
Waar ik mijn verhaal kwijt kan maar ook die zijn verhaal bij mij kwijt kan.
Ik ben echt helemaal niet handig op het gebied van computers en het typen wil niet bij mij en dan raak ik helemaal in de war ervan maar op de telefoon ben ik wel snel dus misschien zou je me een berichtje willen sturen?
Dan kunnen we altijd en overal contact hebben.
Lijkt me heel leuk om een smsje van je te krijgen en dan reageer ik snel met een smsje of een belletje terug.

Heel veel liefs Nathasja. (nummer)

Strong troll.

Gisteren een echo gemaakt met m'n meisje en wat blijkt, ik krijg een dochter!
Gefeliciteerd man :) Moge het een gezond dochtertje worden.
Yup, zou het er gewoon op wagen.
Foto vragen en dan kijken hoe het afloopt?
Misschien proberen, heb dit soort geintjes wel vaker gezien. Wie gaat nou bij het eerste berichtje zijn of haar nummer al doorspelen? Grote kans dat als je sms't je een betaalde service aan je reet hebt hangen.
Reageer wel met iets dat ik op het moment geen telefoon heb, oid. Als ze dan nog wat terug stuurt zal het niet een bot/spam zijn.

Ja daar heb je ook gelijk in Peanut.
Bedankt nog, tot nu toe ziet alles er hartstikke goed uit!

bellen :)

Ben je net 5 dagen terug van Cherso.. krijg je op facebook constant foto's te zien van starbeach etc.

Damn, ik wil terug :(

Ben je net 5 dagen terug van Cherso.. krijg je op facebook constant foto's te zien van starbeach etc.

Damn, ik wil terug :(

niet verwijfd ofzo

maar heb ook paar dagen srs heimwee gehad naar vakantie van die week ervoor :o achteraf zie je pas hoe zalige vakantie je eigenlijk hebt gehad damn

Zoek op d'r nummer en kom meteen tig advertenties tegen :roflol: Wel zijn ze allemaal een tikkie anders, in tegenstelling tot andere fakers. Stuur wel gewoon een berichtje via die site, als dat kan.

niet verwijfd ofzo

maar heb ook paar dagen srs heimwee gehad naar vakantie van die week ervoor :o achteraf zie je pas hoe zalige vakantie je eigenlijk hebt gehad damn

idd. We wilden gisteren srs een week vakantie boeken naar cherso, was maar 250€ :roflol:

Maar dan bedenk je dat het ook weer 100€ per dag is.. ben je alsnog 1k kwijt, dus maar niet gedaan.

Lolll

Had op Facebook via CagedInsider gereageerd op iets over Anderson Silva, zit er nu een n*ger mij te berichten "You white people should stfu about mma, and when you are in chicago I will kick your ass" blablabla, ik ging helemaal stuk :D :roflol:

Hnnnnggg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alles ingepakt, morgenochtend vroeg naar Solar! Best wel zin in ook al wordt het klote weer!

Looool
suwardi heeft een comment op één van mijn foto's geplaats, maar is verwijderd door een mod! :roflol:

Ben wel benieuwd wat hij heeft gepost, wrs dat ik 'dik' ben fzo

Raar die die 1 en die reactie van die r*tard push-up12 niet verwijderd is..

Gisteren een echo gemaakt met m'n meisje en wat blijkt, ik krijg een dochter!

Congratz man! :)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 23:46 ----------

Ohjaaa, morgen junk gepland.. ff wat hamburgers weg knallen, turkse pizza's en 's avonds met wat vrienden uit de gym de lokale sushi-bar failliet eten! :D

Terug
Naar boven