AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kan je dat eigenlijk zonder voorschrift krijgen in belgië?

Jep, alleen is dat cyanocobalamine, dit is een lichaamsvreemde stof die zo snel mogelijk wordt uitgestoten door het lichaam. Pas na het omzetten in een metabolisch actieve vorm van b12 zoals methylcobalamine kan het door het lichaam gebruikt worden. Daarom is deze vorm minder lang werkend. Bij een vermoedelijk tekort niet aan te raden maar als het gaat om een extra energie boost volstaat deze vorm. In nederland kan je deze dacht ik niet zonder voorschrift verkrijgen. Je kan wel uit duitsland via het internet hydroxocobalamine bestellen indien je een deficiëntie denkt te hebben.

Kapotte tafel?

Haha, is al iets van 10 jaar oud dit bureau. Denk dat er ooit iets op gevallen is of zo.

Lekker bakje kwark :)

Sportschool hebben we van die schermen waar je tv op ziet. Vandaag dames vollybal.
Zijn grote schermen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jep, alleen is dat cyanocobalamine, dit is een lichaamsvreemde stof die zo snel mogelijk wordt uitgestoten door het lichaam. Pas na het omzetten in een metabolisch actieve vorm van b12 zoals methylcobalamine kan het door het lichaam gebruikt worden. Daarom is deze vorm minder lang werkend. Bij een vermoedelijk tekort niet aan te raden maar als het gaat om een extra energie boost volstaat deze vorm. In nederland kan je deze dacht ik niet zonder voorschrift verkrijgen. Je kan wel uit duitsland via het internet hydroxocobalamine bestellen indien je een deficiëntie denkt te hebben.

is via webshop in belgie gewoon te krijgen.

HAHAHAHAHA vriend van me gister boete gekregen voor wildplassen 120 euro.

k*tpolitie

Is het mogelijk om je scooter rijbewijs te halen zonder praktijk lessen te volgen, kan het namelijk ook gewoon zelf leren.

Is het mogelijk om je scooter rijbewijs te halen zonder praktijk lessen te volgen, kan het namelijk ook gewoon zelf leren.

Jij wel Pasta :) Je moet toch officeel ingeschreven staan bij een rijschool, waar je naar mijn mening zeker 1 les moet volgen

Het goede weer! eindelijk toch eens een leuker weekend

Heerlijk uitputtende beentraining, daarna gewonnen van een andere motorrijder, daarna nog een tijdje achter een andere motorrijdster gereden met een lekkere kont en optijd thuis voordat de TNT me nieuwe whey komt afleveren!

Terug
Naar boven