XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Raar die die 1 en die reactie van die r*tard push-up12 niet verwijderd is..
Achja, maakt me niet veel uit. Kijk wel naar de beoordeling van andere mensen die het serieus menen :)

Zelfde als die kerel op mijn side chest. Geeft een 3 omdat mijn pose zogezegd slecht is. Imo is het geen slechte pose. Ik zeg niet goed, maar zeker niet slecht

Dit zijn schoonspringers:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerlijk kan me niet voorstellen dat ik zo bijdehand en irritant was als arnod toen ik 18 was hehe

kan me idd niet voorstellen dat jij ooit minder irritant was suwardi

hoezo is iedereen geobseerd met hem man hahahaha. Het zit wel tegen triest aan dat er meteen gereageerd moet worden op alles wat ik post.

:roflol: arnodsi onze held snap het ook niet echt. Die dingen die gezegd worden zijn gewoon grapjes, waarom wordt er zolichtgeraakr en gefokt gereageerd hier af en toe

Kan ik begrijpen jongens.
Het is ook best heftig, je bankrekening is naar de klote, je vrije tijd is grotendeels weg, maar je krijgt er wel iets moois voor terug.

Alleen 9 maand lang een chagrijnige vrouw op de bank haha (eigenlijk 18 maand, ook nog 9 maand ontzwangeren)
Nu weten we ook gelijk wrm je eruit ziet als een niet lifter

Jij bent trouwens ook wel erg boos op de wereld zeg, vertel eens, wat maakt jou zo gek dat je de hele dag op internet zit te haten?

Het komt wel goed schatje

killy, ik ga nu slapen, al fappend denken over jou en je pecs en er is helemaal niks wat je kan doen

x

Alweer voor de bui binnen... Damn wat een timing iedere ochtend.

:roflol: arnodsi onze held snap het ook niet echt. Die dingen die gezegd worden zijn gewoon grapjes, waarom wordt er zolichtgeraakr en gefokt gereageerd hier af en toe
:roflol: ik lag me gewoon dood om zijn posts. Zolang hij blijft happen, vermaakt ik mij prima :)

Eerste 10 seconde is leuk, dan, not

over overmorgen mijn b12 injectie :woot:

Hahaha... tranen in m'n ogen van het lachen ... haha

6x200 dl, 5x200 dl 8x180

Terug
Naar boven