Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

de echte suwardi was meer een f**got heel de wereld moest weten dat die een sl*t had gefixt

Vandaag b12 injectie :woot:

al 4 dagen niet gecheat nu! eindelijk gaat het de goede kant op!

Die dronken debiel die vlak voor de start van de 100m gisteren een bierflesje de baan op gooide deed dat voor de neus van bronzen judo medaille winnares Edith Bosch die hem prompt een klap verkocht .... Go Edith !

Die dronken debiel die vlak voor de start van de 100m gisteren een bierflesje de baan op gooide deed dat voor de neus van bronzen judo medaille winnares Edith Bosch die hem prompt een klap verkocht .... Go Edith !

haha, is daar beeld van? :D

Looool echt?! Hoe kom je aan deze informatie? En idd filmpje plz :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Ik ben the dictator eindelijk aan het downloaden kopen

awwyea.jpg

Sixpack wordt steeds beter zichtbaar, maar die onderbuik, FML! Ik eet cleaner dan clean, goed, beweeg voldoende, train keihard, maar helaas, die onderbuik....

Fail, de bluray versie is uitgekomen ;)

Lol'd, had hem vorige week van tpb afgehaald, was de beste die ik kon vinden.

Heb ook Fast Five gekeken, die was wel echt vet.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 13:00 ----------

Sixpack wordt steeds beter zichtbaar, maar die onderbuik, FML! Ik eet cleaner dan clean, goed, beweeg voldoende, train keihard, maar helaas, die onderbuik....

Het stuk net onder je navel zeker? Toen ik begon met bulken begon daar als eerste het vet te komen. Schijnt de laatste plek te zijn waar het vet een beetje blijft zitten als je cut.

Lol'd, had hem vorige week van tpb afgehaald, was de beste die ik kon vinden.

Heb ook Fast Five gekeken, die was wel echt vet.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 13:00 ----------

Het stuk net onder je navel zeker? Toen ik begon met bulken begon daar als eerste het vet te komen. Schijnt de laatste plek te zijn waar het vet een beetje blijft zitten als je cut.

Jah, had een veel te extreme bulk gedaan waardoor ik ca. 15 kg in ~2 maanden was aangekomen, waarvan 95% vet, stuk onder mijn navel inderdaad, het blijft maar zitten en wordt niet echt minder. Ik ga door met cutten voordat dat weg is.....Wish me luck :(

Jah, had een veel te extreme bulk gedaan waardoor ik ca. 15 kg in ~2 maanden was aangekomen, waarvan 95% vet, stuk onder mijn navel inderdaad, het blijft maar zitten en wordt niet echt minder. Ik ga door met cutten voordat dat weg is.....Wish me luck :(

minder naar DBB luisteren, die zeggen altijd dat je 'meer' moet eten :roflol:

:roflol: wtf 15kg bijgekomen??? Hoe doe je dat? Zat je op een McDo dieet fzo?

Terug
Naar boven