Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bijna 98kg. :)

Weegschaaltje zegt 82.3kg
Gaat de goede kant op.

gewicht zegt niks. Sta nu op hetzelfde gewicht als iets van 6-8 maanden geleden alleen nu meer spierhardheid/volheid en vasculariteit

gewicht zegt niks. Sta nu op hetzelfde gewicht als iets van 6-8 maanden geleden alleen nu meer spierhardheid/volheid en vasculariteit

Gewicht zegt niet alles nee.. Maar om nou te zeggen dat gewicht niks zegt. :rolleyes:

Enne hoe krijg je 't voor elkaar om langer als een half jaar op 't zelfde gewicht te blijven hangen? Vooruitgang kan ik dat niet noemen hoor..

Je denkt overigens niet dat je er harder en vasculairder bij staat door je MT gebruik?

Gewicht zegt niet alles nee.. Maar om nou te zeggen dat gewicht niks zegt. :rolleyes:

Enne hoe krijg je 't voor elkaar om langer als een half jaar op 't zelfde gewicht te blijven hangen? Vooruitgang kan ik dat niet noemen hoor..

Je denkt overigens niet dat je er harder en vasculairder bij staat door je MT gebruik?
nee oke.

en natty gains zijn langzaam + een te heftige cut gedaan en tijdje gestopt.

zit niet aan AAS nog

guana gebruikt niks dat is zijn neef. begrijpen jullie het nou nog niet

nee oke.

en natty gains zijn langzaam + een te heftige cut gedaan en tijdje gestopt.

zit niet aan AAS nog

To bad bro.. Busted: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/drinkbare-methyltren-314357/

Ik citeer:
ja ik.

neem aan dat je ook wil weten wat het deed?
Stond hard + goede gains + vasculair. Leuk goedje en heb wat mensen horen zeggen dat het vergelijkbaar is met tren A.

kracht steeg enorm

busted!!! DBB detectives to the rescue

Hij is alleen goed met fixen van sl*tten die geilen op zn ''buffe'' fysiek

Suwardi busted

quote je dan ook ff die post waarin ik heb gezegd dat 'suwardi' ook op deze account heeft gezeten en soms nog steeds denk ik

dam jullie zijn echt triest man hele tijd alleen maar zeiken man. Ga lekker een jonko roken ofzo relnichten.

Dissociatieve identiteitsstoornis?

pff jullie hebben geluk dat ik niet zoals hem ben. Kan je mensen op negeerlijst zetten ofzo?

Terug
Naar boven