Guana
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
hij weegt maar iets van 68 kg ofzo nu dacht ik...wtf 15kg bijgekomen
Hoe doe je dat? Zat je op een McDo dieet fzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij weegt maar iets van 68 kg ofzo nu dacht ik...wtf 15kg bijgekomen
wtf 15kg bijgekomen
Nu of ervoor?
Ik was echt super nerveus bij mijn eerste injectie
Super hard trillen, voelde al het bloed uit mijn gezicht trekken enzIk heb in mijn leven nog maar 1-2 geile verpleegsters gezien, dus zou niet te hard hopenIk moet die bish vragen om uitleg maar ben bang dat ze dan gaat vragen waarom ik dat wil weten. Is een beetje lullig om te vertellen dat ik gewoon zelf b12 wil injecteren met een hogere frequentie dan voorgeschreven door de dokter.
Zelf ben ik niet echt zenuwachtig, integendeel, het lijkt me zelf tof zo een lekker ding(louter vermoedens) die er eens eentje in ramt. En zoveel pijn zal het wel niet doen.

Ben je zeker?Heeft de dokter niet op dat briefje vermeldt, als ze vraagt wat de dokter zei of mij laat kiezen wordt het sowieso de bil.![]()
Ik moet die bish vragen om uitleg maar ben bang dat ze dan gaat vragen waarom ik dat wil weten. Is een beetje lullig om te vertellen dat ik gewoon zelf b12 wil injecteren met een hogere frequentie dan voorgeschreven door de dokter.
Zelf ben ik niet echt zenuwachtig, integendeel, het lijkt me zelf tof zo een lekker ding(louter vermoedens) die er eens eentje in ramt. En zoveel pijn zal het wel niet doen.

Lol wtf, mag dat wel op youtube staan?ff kijken op youtube, staan veel filmpjes op hoe je moet injecteren.![]()

en het is een ecto in dat filmpjeWat is het verschil tussen im en subcutaan? op mijn briefje staat er iets van IM.
Zo doe ik het: (heb 't van dit filmpje). Al is dit wel IM en niet subcutaan.
http://www.youtube.com/watch?v=azF1FoepHuo&feature=related
Hebben jullie zo een speciale doos voor jullie naalden? Of gooien jullie die (met het hoesje aan) in de vuilbak?Bij IM (IntraMusculair) injecteer je in je spier, subcutaan onder de huid in het vet.