XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Straks b12 injectie :woot:

die pasta saus is echt een nerdje hahaha typisch 16 jarige

:roflol: wtf 15kg bijgekomen??? Hoe doe je dat? Zat je op een McDo dieet fzo?

Van 2000-2500 kcal per dag naar 4k+ per dag, had geen voedingsschema, ik kom blijkbaar heel makkelijk aan en val ook wel snel af.

IF heb ik al naar gekeken, wil het wel proberen, maar snap niet echt hoe ik het moet inplannen qua vasten en eten.

Ik eet nu alleen maar clean, high prot en carb op trainingsdagen en op rustdagen high prot en low carb en med/high fat. Bevalt goed, maar het lijkt nu minder snel te gaan...

Ik moet die bish vragen om uitleg maar ben bang dat ze dan gaat vragen waarom ik dat wil weten. Is een beetje lullig om te vertellen dat ik gewoon zelf b12 wil injecteren met een hogere frequentie dan voorgeschreven door de dokter.

Zelf ben ik niet echt zenuwachtig, integendeel, het lijkt me zelf tof zo een lekker ding(louter vermoedens) die er eens eentje in ramt. En zoveel pijn zal het wel niet doen.

Ik moet die bish vragen om uitleg maar ben bang dat ze dan gaat vragen waarom ik dat wil weten. Is een beetje lullig om te vertellen dat ik gewoon zelf b12 wil injecteren met een hogere frequentie dan voorgeschreven door de dokter.

Zelf ben ik niet echt zenuwachtig, integendeel, het lijkt me zelf tof zo een lekker ding(louter vermoedens) die er eens eentje in ramt. En zoveel pijn zal het wel niet doen.
Ik heb in mijn leven nog maar 1-2 geile verpleegsters gezien, dus zou niet te hard hopen ;)

Waar gaat ze zetten? Weet je dat?

Heeft de dokter niet op dat briefje vermeldt, als ze vraagt wat de dokter zei of mij laat kiezen wordt het sowieso de bil. :)

Heeft de dokter niet op dat briefje vermeldt, als ze vraagt wat de dokter zei of mij laat kiezen wordt het sowieso de bil. :)
Ben je zeker?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kans is groter in je linker schouder, daar heb ik iig altijd mijn spuiten gekregen (vaccinaties enz)

Na 3 weken aankloten vanmiddag eindelijk eens naar de fysio voor me elleboog (waarschijnlijk aanhechting tricep) word er echt gek van.

ff kijken op youtube, staan veel filmpjes op hoe je moet injecteren. ;)

dat is toch legaal als je als meisje omgebouwd bent ofzo iets?

jajaja goed idee, godver kan je natuurlijk nog altijd niet karma geven.

@arondis, ze klonk aan de telefoon gewoon zoals een lekkerding klinkt, jwz. En anders wordt het toch in de bil als ik de keus heb, dan ziet die niet dat ik ook zelf injecteer;)

Wat is het verschil tussen im en subcutaan? op mijn briefje staat er iets van IM.

Dat ik vrijdag vrij krijg zonder dat t me een snipper dag kost. (wel lamme tong nu)

Terug
Naar boven