- Waardering
- 563
watskeburt? was met die guy dan? wat heb ik gemist boysdie "newinthegame" wat een trieste loser man. Hij is ook nog pas 18 als ik het begrijp? aangezien justinbos.94...... ? of klopt dat wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
watskeburt? was met die guy dan? wat heb ik gemist boysdie "newinthegame" wat een trieste loser man. Hij is ook nog pas 18 als ik het begrijp? aangezien justinbos.94...... ? of klopt dat wel

Haha, ja idd. Heb wel meer mensen net niet gemeet daar. Waarom ga je niet naar stapavond in Arnhem?
Die opleiding gaat hem waarschijnlijk niet worden. Zit nu te denken aan facility management.. maar weet het echt nog niet.

Is niet te doen voor me, dan moet ik om 10 uur alweer terug richting het oosten![]()
Ik heb serieus zo veel moeite met lezen van het stuk dat ik halverwege ben afgehaakt.Ik vond dit wel geweldig toen ik het vandaag las op Facebook. Een maat van mij woont boven een winkelcentrum hier in de buurt, en beschrijft wat er is voorgevallen. Letterlijk gekopieerd, inb4 interpunctie en taalgebruik:
Ik vond dit wel geweldig toen ik het vandaag las op Facebook. Een maat van mij woont boven een winkelcentrum hier in de buurt, en beschrijft wat er is voorgevallen. Letterlijk gekopieerd, inb4 interpunctie en taalgebruik:
Ik vond dit wel geweldig toen ik het vandaag las op Facebook. Een maat van mij woont boven een winkelcentrum hier in de buurt, en beschrijft wat er is voorgevallen. Letterlijk gekopieerd, inb4 interpunctie en taalgebruik:

Ik heb serieus zo veel moeite met lezen van het stuk dat ik halverwege ben afgehaakt.
Je zei het al, interpunctie en taalgebruik..Maar dit is echt niet leesbaar.
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 07:37 ----------
On topic: het nieuwe schooljaar is begonnen. Eindelijk weer een fatsoelijk ritme in ons leven.
het is toch nog niet 1 september?
Raar volk die Nederlanders
Waarom met je erover nadenken man
Doe gewoon voor iedereen hetzeldfe. Wat een bullshitHoody, je krijgt toch al wel genoeg aandacht? (yes mirin..)