Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha, ja idd. Heb wel meer mensen net niet gemeet daar. Waarom ga je niet naar stapavond in Arnhem?

Die opleiding gaat hem waarschijnlijk niet worden. Zit nu te denken aan facility management.. maar weet het echt nog niet.

Is niet te doen voor me, dan moet ik om 10 uur alweer terug richting het oosten :)

Ik vond dit wel geweldig toen ik het vandaag las op Facebook. Een maat van mij woont boven een winkelcentrum hier in de buurt, en beschrijft wat er is voorgevallen. Letterlijk gekopieerd, inb4 interpunctie en taalgebruik:
Ik heb serieus zo veel moeite met lezen van het stuk dat ik halverwege ben afgehaakt.

Je zei het al, interpunctie en taalgebruik..Maar dit is echt niet leesbaar.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 07:37 ----------

On topic: het nieuwe schooljaar is begonnen. Eindelijk weer een fatsoelijk ritme in ons leven.

Vakantie, vroeg trainen en lekker wakker worden.

Betaling op daxtrio is voltooid!

oe manneke ik zen opgelucht :D

Ik vond dit wel geweldig toen ik het vandaag las op Facebook. Een maat van mij woont boven een winkelcentrum hier in de buurt, en beschrijft wat er is voorgevallen. Letterlijk gekopieerd, inb4 interpunctie en taalgebruik:

Ik zou huilen als ik vrienden had die zo praten.

Ik heb serieus zo veel moeite met lezen van het stuk dat ik halverwege ben afgehaakt.

Je zei het al, interpunctie en taalgebruik..Maar dit is echt niet leesbaar.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 07:37 ----------

On topic: het nieuwe schooljaar is begonnen. Eindelijk weer een fatsoelijk ritme in ons leven.
:scratch: het is toch nog niet 1 september?

wij denken nog na over dat soort dingen

:p

Karma level 7 has been achieved.

karma-1.jpg

:woot:

3000 karma :sad:

Ik werd wakker.. keek onder mijn lakens..:o en ik dacht wow!:eek: even een foto van maken:o:o

4hdsbc.png

Hoody, je krijgt toch al wel genoeg aandacht? (yes mirin..)

Terug
Naar boven