XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik werd wakker.. keek onder mijn lakens..:o en ik dacht wow!:eek: even een foto van maken:o:o

4hdsbc.png

Ik dacht dat deurstoppers altijd aan de muur moesten :trollface:

also mirin

Wat een poten zeg....... begin nu stiekem beetje Hoody te mirren:p

Ik zou huilen als ik vrienden had die zo praten.

Het is nota bene een volwassen vent en succesvol zakenman. De keren dat ik hem spreek, spreekt hij gewoon beschaafd Nederlands. Denk dat hij zo typt omdat dat beter aansluit bij zijn doelgroep zeg maar.. Ik vind het ook erg beschamend dat sommige mensen echt dagelijks zo praten en typen, verloedering.. :rolleyes:

Lang geleden dat ik zo'n dikke spierpijn in m'n rug heb gehad. Feels good. Straks tits aan de beurt.

Oh stop it you.jpg :o

Oke goh dat is toch een stuk minder dan ik. Train je 1x per week of vaker je benen? En probeer je iedere week te toppen met 180 of is je workload anders?

Oke goh dat is toch een stuk minder dan ik. Train je 1x per week of vaker je benen? En probeer je iedere week te toppen met 180 of is je workload anders?

1x per week.. ik top 1x per 2 trainingen, iedere training toppen is niet zo lief voor je rug:(:o hoeveel squat jij dan? maak ook is een pic van je benen.. kunnen we vergelijken!:o:o

Vind het wel slecht dat je je kuiten overslaat brother wat is dat nou voor instelling

Terug
Naar boven