Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

1x per week.. ik top 1x per 2 trainingen, iedere training toppen is niet zo lief voor je rug:(:o hoeveel squat jij dan? maak ook is een pic van je benen.. kunnen we vergelijken!:o:o

Hoogste wat ik gegaan ben is 12x210 maar dat durf ik voorlopig ff niet meer voelt niet helemaal stabiel. Ik werk nu gewoon iedere week met 120,150,180,180,180,150. Me benen hebben opzich wel massa maar zijn niet zo droog als de jouwe. Meten 70 cm. Maarja kan veel beter idd :o train ze ook 1x per week

Hoogste wat ik gegaan ben is 12x210 maar dat durf ik voorlopig ff niet meer voelt niet helemaal stabiel. Ik werk nu gewoon iedere week met 120,150,180,180,180,150. Me benen hebben opzich wel massa maar zijn niet zo droog als de jouwe. Meten 70 cm. Maarja kan veel beter idd :o train ze ook 1x per week

foto was wel koud genomen in de ochtend, had 2 dagen terug benen.. miss dat ze iets buffer zijn met pomp. 12x210 is wel sick

Euphoria

uploadfromtaptalk1344854748023.jpg

Haha, kereltje ik zit bij jou op school ;)
Elke keer lach ik weer als ik je zie en weet hoeveel je daar wel niet voor gekuurd hebt....:rolleyes:
Maar hoezo staan er geen recente foto's op je FB, toch echt van deze maand.
Op andere DBB account heb ik wel logje met foto's erbij e.d dus maak je daar maar niet druk om :)
hahah dan kan je ook wel zeggen wie je bent toch? Want jij durft me wel te pakken zei jezelff. :rolleyes: weet je vast ook wel met wie ik om ga? ;p

Enige wie ik kan bedenken is diegene bij me op school die mij aankijkt en iemand 5m naast mij bedoeld

Armen zijn 41 trouwens ipv jullie bashers met 30 die foto's zijn van vorig jaar zomer

Haha, Bikkel:cool::cool:
Je weet toch met wie ik omga.
Te bang om alleen wat te doen, tenzij er genoeg vriendjes zijn die je willen helpen ?????????

Blij dat ik lef genoeg heb om in me uppie mijn leven te leiden ;):D

Wat is dit voor gay conversatie. Rot gewoon op.

hahah dan kan je ook wel zeggen wie je bent toch? Want jij durft me wel te pakken zei jezelff. :rolleyes: weet je vast ook wel met wie ik om ga? ;p

Enige wie ik kan bedenken is diegene bij me op school die mij aankijkt en iemand 5m naast mij bedoeld

Armen zijn 41 trouwens ipv jullie bashers met 30 die foto's zijn van vorig jaar zomer

41 vind ik nog weinig voor je gewicht mkay

11cm in 1 jaar. Nice, geloof er geen fl**ker van

Jij weegt 30kg meer dan ik en mijn armen zijn even klein

Weer een jaartje erbij vandaag :)

Je reageert maar niet op het feit dat velen je verdenken van fake stats?

Lijkt mij dat je armen dan nogal achter lopen, toen ik op 90 kg zat waren ze al 40+.

vandaag 86,8 bw ;o

Hoe doen jullie dan 1x pw benen? Doe je alles 1x pw of heb je een schema waar benen los van staat?

Terug
Naar boven