- Waardering
- 12.551
5x 180KG 1x 195KG
heb nog nooit kuiten getraintmisschien 1 of 2 keer ofzo, marcel
![]()
Nice wheels hoor, voor die kuiten bestaat er wel wat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5x 180KG 1x 195KG
![]()

Nice wheels hoor, voor die kuiten bestaat er wel wat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x per week.. ik top 1x per 2 trainingen, iedere training toppen is niet zo lief voor je rughoeveel squat jij dan? maak ook is een pic van je benen.. kunnen we vergelijken!
![]()
train ze ook 1x per weekkuiten zijn overrated.. sorry marcel
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 12:37 ----------
haha gatver![]()

Hoogste wat ik gegaan ben is 12x210 maar dat durf ik voorlopig ff niet meer voelt niet helemaal stabiel. Ik werk nu gewoon iedere week met 120,150,180,180,180,150. Me benen hebben opzich wel massa maar zijn niet zo droog als de jouwe. Meten 70 cm. Maarja kan veel beter iddtrain ze ook 1x per week
hahah dan kan je ook wel zeggen wie je bent toch? Want jij durft me wel te pakken zei jezelff.Haha, kereltje ik zit bij jou op school
Elke keer lach ik weer als ik je zie en weet hoeveel je daar wel niet voor gekuurd hebt....
Maar hoezo staan er geen recente foto's op je FB, toch echt van deze maand.
Op andere DBB account heb ik wel logje met foto's erbij e.d dus maak je daar maar niet druk om![]()
weet je vast ook wel met wie ik om ga? ;pProbeer eens calve raises voor een paar maandjes, trekken ze zo bij.5x 180KG 1x 195KG
![]()
hahah dan kan je ook wel zeggen wie je bent toch? Want jij durft me wel te pakken zei jezelff.weet je vast ook wel met wie ik om ga? ;p
Enige wie ik kan bedenken is diegene bij me op school die mij aankijkt en iemand 5m naast mij bedoeld
Armen zijn 41 trouwens ipv jullie bashers met 30 die foto's zijn van vorig jaar zomer
11cm in 1 jaar. Nice, geloof er geen fl**ker vanhahah dan kan je ook wel zeggen wie je bent toch? Want jij durft me wel te pakken zei jezelff.weet je vast ook wel met wie ik om ga? ;p
Enige wie ik kan bedenken is diegene bij me op school die mij aankijkt en iemand 5m naast mij bedoeld
Armen zijn 41 trouwens ipv jullie bashers met 30 die foto's zijn van vorig jaar zomer
11cm in 1 jaar. Nice, geloof er geen fl**ker van
Jij weegt 30kg meer dan ik en mijn armen zijn even klein
hahah dan kan je ook wel zeggen wie je bent toch? Want jij durft me wel te pakken zei jezelff.weet je vast ook wel met wie ik om ga? ;p
Gefeliciteerd