- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

'hier ken je gewoon je zelf doen'
MEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhh
http://www.youtube.com/watch?v=v4xXDS28gjg
![]()

haha
Die 2 kwam ik jaartje geleden tegen bij de mcdonalds in Zwolle centrum, echt raar om ze in het echt te zien![]()
Toevallig hadden we paar dagen ervoor nog dat filmpje gekeken op youtube.
Was een wtf moment toen ze ineens binnen kwam

'hier ken je gewoon je zelf doen'
MEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhh
http://www.youtube.com/watch?v=v4xXDS28gjg
![]()

ik bench 8x wat jou 1rm is vriend.. Maargoed ik post morgen die 2 foto's en doe dan niet meer mee aan dit gezeur
ik bench 8x wat jou 1rm is vriend.. Maargoed ik post morgen die 2 foto's en doe dan niet meer mee aan dit gezeur
hahah dan kan je ook wel zeggen wie je bent toch? Want jij durft me wel te pakken zei jezelff.weet je vast ook wel met wie ik om ga? ;p
Enige wie ik kan bedenken is diegene bij me op school die mij aankijkt en iemand 5m naast mij bedoeld
Armen zijn 41 trouwens ipv jullie bashers met 30 die foto's zijn van vorig jaar zomer
ik denk dat me armen nu 42/43 zijn maar zit veel vocht dus gaat nov wat af. Armen is wel men zwakste punt114kg , 15% en maar 41cm armen.
No offence bro maar ik heb bij 87 kg, 4 centimetertjes kleiner en een procent of 3 droger nog altijd dikkere armen... Het klopt ergens gewoon niet.
ik denk dat me armen nu 42/43 zijn maar zit veel vocht dus gaat nov wat af. Armen is wel men zwakste punt
Kan dat gezeik over new in the game niet gewoon stoppen. Het kan me echt gestolen worden. Waar maken jullie je zo druk over? Boeiend ****..
Kan dat gezeik over new in the game niet gewoon stoppen. Het kan me echt gestolen worden. Waar maken jullie je zo druk over? Boeiend ****..