gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gratulire!
k heb gezegd dat ik best een foto posten wil dat ik in een short op de weegschaal sta.. En wil ook wel een foto van een meetlintje @ me arm..Je reageert maar niet op het feit dat velen je verdenken van fake stats?
hij reageerd ineens zo op mij zonder dat ik iets over hem het en wou hem even duidelijk maken dat ik niet denk dat hij the better end of that deal krijgt als ie egt gezeik wil.Haha, Bikkel
Je weet toch met wie ik omga.
Te bang om alleen wat te doen, tenzij er genoeg vriendjes zijn die je willen helpen
Blij dat ik lef genoeg heb om in me uppie mijn leven te leiden![]()
is goed doe ik morge/woensdag ff goed?Justin kan je dan even die pics posten, ben benieuwd a mattie
alsof die pics er ooit gaan komenCollega van me uitgelachen omdat die k*t z'n hele weekend foto's heeft lopen verkleinen, terwijl hij alleen even image processor had moeten laten draaien in photoshop. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

Z'n gezicht was priceless toen ik hem die functie in PS liet zien.

Z'n gezicht was priceless toen ik hem die functie in PS liet zien.![]()

hij reageerd ineens zo op mij zonder dat ik iets over hem het en wou hem even duidelijk maken dat ik niet denk dat hij the better end of that deal krijgt als ie egt gezeik wil.
Tis ook niet zo dat ik ze roep, eerder dat ze niet luisteren alsk zeg laat hem maar
ik squat en deadlift niet..Wat zijn je krachtstats? Deze moeten toch wel goed zijn op jou bw
En dan 115kg op 15%, sorry hoorik squat en deadlift niet..
welke krachtstats wil je weten.
curl 8x met 22kg
Small bp 8x 35kg aan iedere kant
normale bp 8x 47.5 ieder kant.