XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Collega van me uitgelachen omdat die k*t z'n hele weekend foto's heeft lopen verkleinen, terwijl hij alleen even image processor had moeten laten draaien in photoshop. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

Weet iemand toevallig nog een studentenkamer in de buurt van Nijmegen?

****KYEAAA de boete die ik had gehad van 136 euro voor te laat beëindigen van me OV-kaart word geschrapt :D Heb ik me toch mooi weer even uit geluld haha:cool:

Je reageert maar niet op het feit dat velen je verdenken van fake stats?
k heb gezegd dat ik best een foto posten wil dat ik in een short op de weegschaal sta.. En wil ook wel een foto van een meetlintje @ me arm..

Voor de rest boeit het vrij weinig wat jullie denken

Wrs is je bf gewoon een procentje of tien hoger dan je denkt

Haha, Bikkel:cool::cool:
Je weet toch met wie ik omga.
Te bang om alleen wat te doen, tenzij er genoeg vriendjes zijn die je willen helpen ?????????

Blij dat ik lef genoeg heb om in me uppie mijn leven te leiden ;):D
hij reageerd ineens zo op mij zonder dat ik iets over hem het en wou hem even duidelijk maken dat ik niet denk dat hij the better end of that deal krijgt als ie egt gezeik wil.

Tis ook niet zo dat ik ze roep, eerder dat ze niet luisteren alsk zeg laat hem maar

Justin kan je dan even die pics posten, ben benieuwd a mattie

hee kind, eerst mondje dicht en afwachten hea, zal er even opletten dat er niet teveel bloot bij zit anders moeten je ouders eerst toestemming geven dat je mag kijken

Ik wacht in spanning af

hij reageerd ineens zo op mij zonder dat ik iets over hem het en wou hem even duidelijk maken dat ik niet denk dat hij the better end of that deal krijgt als ie egt gezeik wil.

Tis ook niet zo dat ik ze roep, eerder dat ze niet luisteren alsk zeg laat hem maar

Wat zijn je krachtstats? Deze moeten toch wel goed zijn op jou bw

zometeen trainen met net herstelde blessure en +1 week niet getraind

:angstig:

Terug
Naar boven