Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal wordt er alleen dat gezegd + dat je eerst je max moet halen voor je mag gaan kuren. Volgens mij heeft dit meer met moraal en trots te maken dan met gezondheid.
Had een keer in je log gelezen dat je niet eens een eetschema had, eerst met dat beginnen![]()
. Nee maar je hebt gelijk hoor. Ik vind dat ik me dat als natty mag veroorloven van minder strikt om te gaan met voeding. Moest ik ooit aan de AAS gaan dan moet het sowieso perfect zitten, ik ga niet de zoveelste noob zijn die maar een kg of 3 uit zijn kuur haalt en dat dan nog allemaal weer kwijtspeeld ook
.
---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 17:57 ----------
Nou ja oke je lijkt er in ieder geval lekker serieus mee bezig te zijn. Maar ik denk dat er naturel nog zat voor je in zit. Vandaar
---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 17:59 ----------
Dit is onderhand het youtubefilmpje topic geworden zie ik lol
Voedingsschema's zijn overrated. Nee maar je hebt gelijk hoor. Ik vind dat ik me dat als natty mag veroorloven van minder strikt om te gaan met voeding. Moest ik ooit aan de AAS gaan dan moet het sowieso perfect zitten, ik ga niet de zoveelste noob zijn die maar een kg of 3 uit zijn kuur haalt en dat dan nog allemaal weer kwijtspeeld ook
.
Dat valt nog tegen eerlijk gezegd, qua voeding zit het nog lang niet altijd optimaal. En ja je hebt gelijk hoor max , ik doel gewoon op het feit dat het echt erg gesteld is de dag van vandaag, ik verbaas me er iedere dag weer over de mensen die beginnen kuren en dan vooral over de stats/trainingservaring, kennis valt ook meestal dik tegen.

Klopt, lekkere geur ook.