XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Pfiew heb er een ijzeren huidje aan over gehouden :trollface:

Meestal wordt er alleen dat gezegd + dat je eerst je max moet halen voor je mag gaan kuren. Volgens mij heeft dit meer met moraal en trots te maken dan met gezondheid.

Nou het punt is. Dat als je gaat kuren je eerste kuurtje zorgt altijd voor de meeste gains so they say. Dus is gewoon zonde om het eerder te gebruiken. Bovendien vergt het gebruik van AAS best wel veel discipline. Vandaar dat het meestal wel verreist is dat je een aantal jaren zonder heb getraind. Je weet wat afzien is en je staat echt met voet achter de sport. Mensen die meteen beginnen met kuren missen toewijding, discipline, kennis. Zo veel zaken die veel zwaarder wegen dan je denkt. Het gebruik is veel ingrijpender dan je denkt, het is verslavend en als je er eenmaal bekend mee bent ga je trainen zonder als k*t ervaren. Wat je dan ziet is dat beginners gewoon nooit meer off willen gaan. Punt is ook dat het gewoon gezondheidsgevolgen met zich mee brengt dus je moet wel hart voor de sport hebben vooraleer je eraan begint. Waarom al die risico's nemen als je niet zeker weet dat het een levenstoewijding voor je gaat worden? Zonde van je leven, lichaam, gezondheid imo.

je kunt die 2 nummers van vamos a la playa tegelijk luisteren :P vet grappig Die nieuwe loopt heeeel iets voor telkens

Had een keer in je log gelezen dat je niet eens een eetschema had, eerst met dat beginnen :P

Voedingsschema's zijn overrated :D. Nee maar je hebt gelijk hoor. Ik vind dat ik me dat als natty mag veroorloven van minder strikt om te gaan met voeding. Moest ik ooit aan de AAS gaan dan moet het sowieso perfect zitten, ik ga niet de zoveelste noob zijn die maar een kg of 3 uit zijn kuur haalt en dat dan nog allemaal weer kwijtspeeld ook ;).

:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 17:57 ----------

Nou ja oke je lijkt er in ieder geval lekker serieus mee bezig te zijn. Maar ik denk dat er naturel nog zat voor je in zit. Vandaar

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 17:59 ----------

Dit is onderhand het youtubefilmpje topic geworden zie ik lol

Dat valt nog tegen eerlijk gezegd, qua voeding zit het nog lang niet altijd optimaal. En ja je hebt gelijk hoor max , ik doel gewoon op het feit dat het echt erg gesteld is de dag van vandaag, ik verbaas me iedere dag weer over de mensen die beginnen kuren en dan vooral over de stats/trainingservaring, kennis valt ook meestal dik tegen.

Laatst bewerkt:
Een lekkere training heeft mijn dag goed gemaakt :cool: zoals bijna iedere dag :P

Laatst bewerkt:
Voedingsschema's zijn overrated :D. Nee maar je hebt gelijk hoor. Ik vind dat ik me dat als natty mag veroorloven van minder strikt om te gaan met voeding. Moest ik ooit aan de AAS gaan dan moet het sowieso perfect zitten, ik ga niet de zoveelste noob zijn die maar een kg of 3 uit zijn kuur haalt en dat dan nog allemaal weer kwijtspeeld ook ;).

Dat valt nog tegen eerlijk gezegd, qua voeding zit het nog lang niet altijd optimaal. En ja je hebt gelijk hoor max , ik doel gewoon op het feit dat het echt erg gesteld is de dag van vandaag, ik verbaas me er iedere dag weer over de mensen die beginnen kuren en dan vooral over de stats/trainingservaring, kennis valt ook meestal dik tegen.

Probleem is meer dat mensen geen idee hebben waar ze aan beginnen. En ja dat gebrek aan kennis discipline enz enz maakt het alleen maar pijnlijker. Ik heb nu 1 kuurtje gevolgd. En ik heb vooral gemerkt dat waar je naturel bent je af en toe gewoon niet verder kan pushen terwijl als je on bent je nog harder kan trainen, je kunt jezelf zeg maar nog harder pushen maar daar is wel discipline voor nodig (je moet het echt willen en het gaat een hoop van je vergen). Als je dit niet hebt heeft het sowieso geen zin. Dat is ook een reden waarom het beter is het pas te gebruiken bij een plafond. Je weet jezelf tot het maximale te pushen. En tuurlijk iedereen die begint te kuren weet niet per se perfect alles of weegt ieder grammetje precies af en ieder kcaltje precies maar er is wel echte toewijding voor nodig.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 19:39 ----------

:cheer::cheer::cheer::cheer:

Na een dag hard werken er nog een keiharde training uit weten te halen - yippie! :)

ik heb heel veel zin in rijstwafel:o

Nog kwartiertje en dan stopt lawaai uit mijn tuin.

mmmmmmmmmmmmmm kretek is fking nice

mmmmmmmmmmmmmm kretek is fking nice

kretek heb ik veel gesmoked vroeger, swietie

djarum_super_kretek_filter_cigarettes_box.jpg

Terug
Naar boven