Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had een keer in je log gelezen dat je niet eens een eetschema had, eerst met dat beginnen21 jaar en 4 jaar trainingservaring, niets te vroeg. Niet dat ik het ga doen he (ooit wel maar dan kom ik er ook gewoon voor uit ), maar je moet echt eens kijken naar de eerste kuurvoorstellen in de AAS sectie, de helft kan geen 4 jaar trainingservaring voorleggen. IRL is het nog veel erger.
Loopt nu ook een topic van een gast die 60kg bankdrukt maar wel al lekker aan de anavar zit, shit gaat echt nergens meer over.

techno heeft me in zijn macht
21 jaar en 4 jaar trainingservaring, niets te vroeg. Niet dat ik het ga doen he (ooit wel maar dan kom ik er ook gewoon voor uit ), maar je moet echt eens kijken naar de eerste kuurvoorstellen in de AAS sectie, de helft kan geen 4 jaar trainingservaring voorleggen. IRL is het nog veel erger.
Loopt nu ook een topic van een gast die 60kg bankdrukt maar wel al lekker aan de anavar zit, shit gaat echt nergens meer over.
Wat trouwens wel grappig is, een hele hoop wedstrijd gasten die ik ken zeggen dat ze te vroeg zijn begonnen met kuren... Maar als ze dat allemaal gedaan hebben, hoe weten ze dan dat ze het beter anders.hadden kunnen doen?![]()
No shit, daarom zeggen ze ook niets voor niets tegen een beginner niet kuren omdat ze geen bal weten van trainen en voeding en makkelijk kunnen gainenVolgens mij kan vroeg kuren prima maar is het probleem dat je van die kneuzen hebt die niet genoeg eten, k*t lopen te trainen of wel andere dingen fout doen..
Ik ben ieder geval nog niets tegen gekomen wat er op duid dat het slechter is voor een beginner om te kuren dan voor een gevorderde wanneer eten, training en rust optimaal is.
No shit, daarom zeggen ze ook niets voor niets tegen een beginner niet kuren omdat ze geen bal weten van trainen en voeding en makkelijk kunnen gainen