- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
snap niet dat niemand gelooft dat je niet kuurt. Zo huge ben je toch niet![]()
foto was wel koud na het douchen genomen, maar idd ik snap het ook niet..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snap niet dat niemand gelooft dat je niet kuurt. Zo huge ben je toch niet![]()

Werkt mijn advies niet? Of negeer je mij?foto was wel koud na het douchen genomen, maar idd ik snap het ook niet..![]()

tijd voor hoody om de dag te redden
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Als je zegt dat je natty bent mag je doodvallen hoodykijk je schouders is mn hoofd man

Mindere pic.. Heb ze beter gezien van je, wat meten je armen btw?
Hahaha
OT: 220kg shrugs en relaxte bbq met vrienden vanuit de gym![]()
Aghja.. een keer een picture zonder pomp moet kunnen. armen 46cm koud 47 pumped.
(net ff gemeten
)Kan aan de houding liggen, maar imo mogen onderarmen en traps ook wat meer hebben!Nice guns. Ik zit zelf op 45 koud nu.(net ff gemeten
)
Je schouder lijken wel je borst te overheersen? Of valt 't mee en ligt gewoon aan je houding?

Nice guns. Ik zit zelf op 45 koud nu.(net ff gemeten
)
Je schouder lijken wel je borst te overheersen? Of valt 't mee en ligt gewoon aan je houding?

de picture zelf is een beetje vaag, omdat ik altijd zelf mijn fotos schiet, kan ik alleen 1 kant van mijn lichaam aanspannen. ik span inprencipe alleen mijn linker arm aan op die foto, rest is ontspannen, door mijn iphone![]()

Er bestaat toch een app waarbij je een timer kan instellen?de picture zelf is een beetje vaag, omdat ik altijd zelf mijn fotos schiet, kan ik alleen 1 kant van mijn lichaam aanspannen. ik span inprencipe alleen mijn linker arm aan op die foto, rest is ontspannen, door mijn iphone![]()
Er bestaat toch een app waarbij je een timer kan instellen?
Geen idee
sorry man! Had het een paar dagen geleden gelezen, weet alleen niet meer in welk topic!wtf? iphone heeft niet eens een standaard ingebouwde timer op de camera? wat een chinese troep of niet?
mijn htc heeft dat wel.

Apple is idd k*t met dat soort dingen, eigenlijk retarded dat je 'm eerst moet jailbraken wil je alles kunnen.. Heb overigens zelf wel een iPhone.![]()