Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

laatste dage paar mooie nieuwe fietsroutes ontdekt. Vandaag Weer een mooie 'gevonden'. En je mag er 70 rijden, dus ik hoef mij niet in te houden.

Aghja.. een keer een picture zonder pomp moet kunnen. armen 46cm koud 47 pumped.

Nice guns. Ik zit zelf op 45 koud nu. :) (net ff gemeten:D)

Je schouder lijken wel je borst te overheersen? Of valt 't mee en ligt gewoon aan je houding?

Je schouder lijken wel je borst te overheersen? Of valt 't mee en ligt gewoon aan je houding?
Kan aan de houding liggen, maar imo mogen onderarmen en traps ook wat meer hebben!

Geen haat, gewoon een opmerking!! :o

de picture zelf is een beetje vaag, omdat ik altijd zelf mijn fotos schiet, kan ik alleen 1 kant van mijn lichaam aanspannen. ik span inprencipe alleen mijn linker arm aan op die foto, rest is ontspannen, door mijn iphone:(

de picture zelf is een beetje vaag, omdat ik altijd zelf mijn fotos schiet, kan ik alleen 1 kant van mijn lichaam aanspannen. ik span inprencipe alleen mijn linker arm aan op die foto, rest is ontspannen, door mijn iphone:(

Zelf pics maken is idd klote. ;)

Er bestaat toch een app waarbij je een timer kan instellen?

doe is een andere pose hoody, double biceps back ofzo

krijg idd vaak verzoeken van front DB en back DB.. volgende week maar mijn broer vragen pics te maken..

wtf? iphone heeft niet eens een standaard ingebouwde timer op de camera? wat een chinese troep of niet?

mijn htc heeft dat wel.

Apple is idd k*t met dat soort dingen, eigenlijk retarded dat je 'm eerst moet jailbraken wil je alles kunnen.. Heb overigens zelf wel een iPhone. :)

Apple is idd k*t met dat soort dingen, eigenlijk retarded dat je 'm eerst moet jailbraken wil je alles kunnen.. Heb overigens zelf wel een iPhone. :)

Imo zijn er een stuk betere camera apps dan de standaard app..

Al heb ik in 4 jaar iPhones eigenlijk nog nooit de behoefte gehad om een timer te gebruiken.. Jailbreak heb ik alleen omdat ik tomtom niet ga kopen en die paupers gezorgd hebben dat ndrive uit de app store is.. weg 5 euro :mad:

Hij is terugh...:eek:

,

..

Terug
Naar boven