Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat een lelijke politie auto's :roflol:

---------- Post added 19 August 2012 at 17:28 ----------

Wel een rollsroyce poppetje geteabagged, telt dat ook? :roflol:
:trollface:

Lamborghini%20Gallardo%20Federale%20Politie.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BMW_X5_politie.jpg

Politiewagen-Dilbeek.jpg

Tja 5 tegen 1 is ook niet echt eerlijk

Kan die 2 die tegen 5 man vechten echt wel begrijpen dat je iemand nog lekker voor de bek trapt als ze eerst 5 tegen 1 doen.

Mooi dat hij ingrijpt.

Epic party was epic gister.

Wtf gast ....

En die kerel met zijn rode short, wat een loser man!! Eerst krijgt ie het slaag van zijn leven, dan loopt hij weg en komt hij wat sucker punches geven. Tssssss, alleen losers doen zoiets

die andere gast is ook maar een r*tard, aanloop nemen en met 2 voeten in de rug springen ... is goed om die kerel te verlammen

Idd, eerst was tie zwaar p*ssy en daarna stoer komen doen
Lafaard

Zo even bananen halen en bambix voor m'n ontbijt morgen.

Waarvan 2-3 dikke chicks ...
Oké, 5 tegen 1 is lame, maar die sucker punches die werden gegeven zijn nog lamer. Zo'n dingen doe je imo niet ...

Waarom niet? :roflol: Ja ok, het is triest dat ze van een afstandje aan komen rennen, trap geven en snel weer weg rennen maar een goede gerichte trap tegen het hoofd kan ik wel waarderen.

Vriend van mij zit op thaiboxen en toen 5 mocro's naar zijn vriendin tufte en 1 haar sloeg hebben die het ook geweten. Binnen 5 tellen lagen 2 op de grond, gebroken kaak en ander zware hersenschudding :roflol: .

Zot hard gefietst net, leek alsof mijn oren in brand stonden.

Zonet even full body ontharing gedaan .. lekkere douche genomen .. m'n tas ingepakt, m'n bedje ingepakt voor aankomende week :)

En dan 4 dagen knallen op hopelijk een gezellig / leuke intro :P

Net terug van de winkel. En daar staan ze weer, de stoere boys van 14-22 langs de pinautomaten. Iedereen boos aankijken met 3 sigaretten in hun mond. Scooters kriskras geparkeerd en een handjevol lelijke sletjes erlangs. Nee niet lelijk, gewoon uitgewoonde 14 jarige zaadopslag h**ren.

En daar keek je 'vroeger' dan tegenop. Zo wil ik ook worden, stoere boy met een lekkere chick.

Blij dat ik van die pauperfaggs af ben. Liever :fa: dan daar bij te horen. Bedankt MW2! Jij hebt mij van de straat gehaald en veranderd. Ik ging toen ik jou kocht alleen maar 24/7 gamen, werken, m'n geld oppotten en schijt hebben aan iedereen. Totdat m'n pa zij: Jongen, ga je een keer mee trainen?

Nu met een dikke bankrekening (voor iemand van mij leeftijd) kan alles doen wat ik wil zie er nog steeds lekker uit (heb ik overigens altijd gedaan).

fuarkkk, m'n zaakjes zitten goeddddd, chick is geregeldddddd, kleren in de kasttttttt, kip in de vriezer en wheyy in de keuken.

Net terug van de winkel. En daar staan ze weer, de stoere boys van 14-22 langs de pinautomaten. Iedereen boos aankijken met 3 sigaretten in hun mond. Scooters kriskras geparkeerd en een handjevol lelijke sletjes erlangs. Nee niet lelijk, gewoon uitgewoonde 14 jarige zaadopslag h**ren.

En daar keek je 'vroeger' dan tegenop. Zo wil ik ook worden, stoere boy met een lekkere chick.

Blij dat ik van die pauperfaggs af ben. Liever :fa: dan daar bij te horen. Bedankt MW2! Jij hebt mij van de straat gehaald en veranderd. Ik ging toen ik jou kocht alleen maar 24/7 gamen, werken, m'n geld oppotten en schijt hebben aan iedereen. Totdat m'n pa zij: Jongen, ga je een keer mee trainen?

Nu met een dikke bankrekening (voor iemand van mij leeftijd) kan alles doen wat ik wil zie er nog steeds lekker uit (heb ik overigens altijd gedaan).

fuarkkk, m'n zaakjes zitten goeddddd, chick is geregeldddddd, kleren in de kasttttttt, kip in de vriezer en wheyy in de keuken.

bb + hard werken + goede opleiding = dis gun b gud

Post eens prtscr van je internetbankieren.

Terug
Naar boven