- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
ik zie ook niets

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie ook niets

train je in een ectogymDaarnet weest trainen en had 20kg nodig dus ik pak een schijf van achter het stoeltje van die gast die bezig was. Had niet door dat hij dat nodig had, dus daarna legt hij droog een andere schijf terug, ga ik even mijn excuses aanbieden omdat ik het niet door had. ( had toen al pull-ups) gedaan.
Nugoed ik begin te deadliften, ik volg het magnusson schema dus dat is 4x4x120, 2x135 , 2x150 en 10x120 vandaag. Ben ik bezig aan dat 2e setje dus 2de keer 4x120, komt die kerel naar mij om iets te zeggen ( doe oortjes uit ) vraagt hij wat ik er nog bij doe van sport, ik zeg ja niets speciaals gewoon krachttraining en wat conditiewerk. Antwoordt hij : Respect kerel!
Feels good man. Complimentje krijgen kan eigenlijk echt wel leuk zijn. ( no homo ) hij trainde zelf een beetje voor zijn atlethiek, sprinten.

Yup, heb er helemaal geen probleem mee ook. Sowieso vriendelijke gasten en ik heb altijd al de gewichten voor mezelf
Dat hele ecto's zijn minderwaardig gedoe is ook helemaal nergens voor nodig. Laat iedereen toch lekker in zijn eigenwaarde.
Yup, heb er helemaal geen probleem mee ook. Sowieso vriendelijke gasten en ik heb altijd al de gewichten voor mezelf
Dat hele ecto's zijn minderwaardig gedoe is ook helemaal nergens voor nodig. Laat iedereen toch lekker in zijn eigenwaarde.

dus mijn zelfhaat is nergens voor nodig?
Bedankt jonas!
.
Geen reward voor mijn speurwerk ?voor een emmer whey krijg je d'r facebook.