AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Daarnet weest trainen en had 20kg nodig dus ik pak een schijf van achter het stoeltje van die gast die bezig was. Had niet door dat hij dat nodig had, dus daarna legt hij droog een andere schijf terug, ga ik even mijn excuses aanbieden omdat ik het niet door had. ( had toen al pull-ups) gedaan.

Nugoed ik begin te deadliften, ik volg het magnusson schema dus dat is 4x4x120, 2x135 , 2x150 en 10x120 vandaag. Ben ik bezig aan dat 2e setje dus 2de keer 4x120, komt die kerel naar mij om iets te zeggen ( doe oortjes uit ) vraagt hij wat ik er nog bij doe van sport, ik zeg ja niets speciaals gewoon krachttraining en wat conditiewerk. Antwoordt hij : Respect kerel!

Feels good man :D. Complimentje krijgen kan eigenlijk echt wel leuk zijn. ( no homo ) hij trainde zelf een beetje voor zijn atlethiek, sprinten.
train je in een ectogym :roflol:

Yup, heb er helemaal geen probleem mee ook. Sowieso vriendelijke gasten en ik heb altijd al de gewichten voor mezelf :trollface:

Dat hele ecto's zijn minderwaardig gedoe is ook helemaal nergens voor nodig. Laat iedereen toch lekker in zijn eigenwaarde.

Laatst bewerkt:
Yup, heb er helemaal geen probleem mee ook. Sowieso vriendelijke gasten en ik heb altijd al de gewichten voor mezelf :trollface:

Dat hele ecto's zijn minderwaardig gedoe is ook helemaal nergens voor nodig. Laat iedereen toch lekker in zijn eigenwaarde.

Helemaal gelijk

dus mijn zelfhaat is nergens voor nodig?:(

Bedankt jonas!

dus mijn zelfhaat is nergens voor nodig?:(

Bedankt jonas!

634798639221257881.jpg

Maar srs Little daddy, als die gast sprint tegen jouw vernedert hij je helemaal en daar sta je dan met je 10kg extra spiermassa stoer te wezen... Het is maar net in welke context je het plaatst ;).

Dat is nitwit ja

Geen reward voor mijn speurwerk ?:( voor een emmer whey krijg je d'r facebook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze is beter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oh lol

moar pics

Net alsof nitwit geheimzinnig doet over haar identiteit, good job sherlock

:roflol:

Terug
Naar boven