AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

op borst kan wel sexy zijn maar op buik? je bent toch geen oerang oetang

Die paar blonde haartjes, nja doe deze week alles ff kaal denk k. Volgende week donderdag outdoor activiteit met zwemmen met nieuwe klas.

Dus moet er beetje lekker uitzien.

Heb het zo geflikt dat ik toch niet naar zo'n alternatief programma voor kampen hoef op school. Dacht dat ze me niet zouden missen maandag, werd ik uit m'n nest gebeld door school. Ik daarheen, zoeken waar het was en kon maar niets vinden. Wel nog even langs geweest bij het wijf dat me belde en gezegd dat ik aan het zoeken was.

Vandaag gewoon niet gegaan, niets gehoord. Blijkbaar zo gelopen dat de kerel die het programma leidt denkt dat ik er niet bij hoor, omdat ik er maandag niet was :roflol:

Heb het zo geflikt dat ik toch niet naar zo'n alternatief programma voor kampen hoef op school. Dacht dat ze me niet zouden missen maandag, werd ik uit m'n nest gebeld door school. Ik daarheen, zoeken waar het was en kon maar niets vinden. Wel nog even langs geweest bij het wijf dat me belde en gezegd dat ik aan het zoeken was.

Vandaag gewoon niet gegaan, niets gehoord. Blijkbaar zo gelopen dat de kerel die het programma leidt denkt dat ik er niet bij hoor, omdat ik er maandag niet was :roflol:

alternatief voor kamp? waarom ga je niet gewoon op kamp :)

beetje haar kan gewoon hoor als het er goed verzorgd uitziet.. heb zelf een driehoekje boven mijn lul:o

Ik heb een extra koelkast mogen bestellen op kosten van me vader, kan ik dalijk eindelijk fatsoenlijk mijn eten kwijt.

mwoa wij hebben ook 2 koelkasten thuis, en staan altijd allebei vol

Beetje overbodig imo... Of ben je met een zieke 7000kcal bulk bezig ofzo?

Nah maar onze huidige koelkast is ook een vrij klein ingebouwd ding en zit altijd echt prop en prop vol. Eieren enzo bewaren we al buiten de koelkast. Nu hebben we er zo'n tafelkoelkast bij besteld met 120l inhoud dus dan hebben we altijd ruimschoots genoeg.

die van ons staat ook altijd propvol, vooral kwark en bier neemt veel ruimte in beslag

Geen idee waar ik dit moet vragen, dan maar hier. Ga straks naar leiden toe, me studentenreisproduct kan ik pas 1sept ophalen. Een vriend van me zei dat je wel al met 40% korting mag reizen, is dat waar of gaat dat ook pas in na 1 sept?

Geen idee waar ik dit moet vragen, dan maar hier. Ga straks naar leiden toe, me studentenreisproduct kan ik pas 1sept ophalen. Een vriend van me zei dat je wel al met 40% korting mag reizen, is dat waar of gaat dat ook pas in na 1 sept?
reis je met ov of koop je kaartje?

Terug
Naar boven