Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vorig jaar was mijn ritme ook zo, tot 6/7 uur s'ochtends lekker League of legends spelen.
Om vervolgens wakker te worden rond een uur of 5, maar goed dat ik gekapt ben met gamen haha..

Maatje van me zit nu ook gewoon dag en nacht maar dat is fkn hinderlijk,
Me: ehy man, zin om na school ff te chillen?
Gast: Nee man, heb t druk.
Me: Ga je <een dag> mee naar de stad dn?
Gast: Nee man, ben druk

Hoor ik van zijn zusje dat ie nu zo'n 11 uur per dag gamed...

Wie wil runescape account kopen? Dikke millz Hoge skillzz alles.. 30 euro

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:43 ----------

Maatje van me zit nu ook gewoon dag en nacht maar dat is fkn hinderlijk,
Me: ehy man, zin om na school ff te chillen?
Gast: Nee man, heb t druk.
Me: Ga je <een dag> mee naar de stad dn?
Gast: Nee man, ben druk

Hoor ik van zijn zusje dat ie nu zo'n 11 uur per dag gamed...

HAHAHAHAHAHHAHA zo herkenbaar gast, opeen bepaald moment raak je zo hooked dat echt alles erop achteruit gaat... Social life alles... Daarom game ik dus ook totaal niet meer, dalijk krijg ik weer zo'n verslaving. En je hebt er niks aan om semi-pro te zijn in LoL.

heb nog exact een weekje geen school wil ik lekker trainen zonder gezeik word ik ziek :fuu: en als ik ziek ben maakt mn moeder al die lekkere shit maar kan het niet eten :fuu:

:fuu:

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:49 ----------

Wie wil runescape account kopen? Dikke millz Hoge skillzz alles.. 30 euro

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:43 ----------

HAHAHAHAHAHHAHA zo herkenbaar gast, opeen bepaald moment raak je zo hooked dat echt alles erop achteruit gaat... Social life alles... Daarom game ik dus ook totaal niet meer, dalijk krijg ik weer zo'n verslaving. En je hebt er niks aan om semi-pro te zijn in LoL.
lol i secht een t*ring spel heb volgens mij 9x een ban gehad omdat ik zat te schelden op hoerenzonen die het voor je verpesten terwijl je 9-1 staat

heb nog exact een weekje geen school wil ik lekker trainen zonder gezeik word ik ziek :fuu: en als ik ziek ben maakt mn moeder al die lekkere shit maar kan het niet eten :fuu:

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:49 ----------

lol i secht een t*ring spel heb volgens mij 9x een ban gehad omdat ik zat te schelden op hoerenzonen die het voor je verpesten terwijl je 9-1 staat

:roflol:

Hehe, als ik die tijd in bb had gestoken ipv runescape, cod ,... was ik nu tenminste buff :sad:

prestige 10 op cod 4 ,5 mw2 en bijna mw3 maar heb mn xbox verkocht

hmmm nu ik erover nadenk, toen ik 9 was speelde ik ****ing veel rollercoaster tycoon ofzo:D supervet was dat je eige pretpark bouwen:o

vandaag weer gaan trainen na een weekje rust was lekker :)

Ik heb duizenden uren in wolfensten ET zitten :o

waterpoloer was vroeger een pro gamer op rs:o

hmmm nu ik erover nadenk, toen ik 9 was speelde ik ****ing veel rollercoaster tycoon ofzo:D supervet was dat je eige pretpark bouwen:o

Dat was zo fkn epic hahahaha

Haha maar dan wel altijd met money cheat, anders duurt het veels te lang voordat je die toffe attracties kan maken..

En dan zelf achtbanen gaan bouwen, maar daar wil dan niemand in omdat ze te epic zijn. (Te hard..)

Ohh en als ze teveel klaagden over mijn park stopte ik ze altijd in een stuk vrijgekocht grond dat losstond van mijn park met uitgang (gevangenis.) en als ze dan bleven klagen wat ze altijd deden, verzoop ik ze door ze gewoon in het water te gooien..

Peer reageert altijd 3 seconden op w'app en dan is ie weer een half uur weg :roflol:

Heeft iemand CS: global offensive al gekocht? Ik kocht het voor 13 euro kreeg je een beta en de officiele full release zou morgen *vandaag* nu komen maar de beta blijkt de officiele release te zijn :roflol:

mijn penis is gegroeit en zwaarder geworden

Terug
Naar boven