MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik ben keer weggerend toen ik boete kreeg en andere keer had ik conducteur in elkaar geslagen. Weet niet hoor maar als je paar klappen geeft lopen ze meestal wel weg = geen boete
wtf.... maat dit is laag.... zeer laag...

ik ben beveiliger nu maar binnenkort wss conducteur wil je het wel bij mij zien proberen dan...

Laatst bewerkt:
ik ben keer weggerend toen ik boete kreeg en andere keer had ik conducteur in elkaar geslagen. Weet niet hoor maar als je paar klappen geeft lopen ze meestal wel weg = geen boete

Iets ruikt hier naar suwardi........

hmmmmmmmmmmmmm

haha thanks voor het filmpje, ik denk dat ik het <--- snap.

Lekkere arm training, scheurde zo wat uit elkaar. Nu voortaan goed insmeren, inb4 striae

hier heb ik best om moeten lachen:roflol:

lichtgevend toetsenbord, fcking lekkere muis en grote muismat binnen heb nu echt een phucking mooi bureau

ik ben beveiliger nu maar binnenkort wss conducteur wil je het wel bij mij zien proberen dan...

Zijn gewoon stoere praatjes van m man. Moet je met een korreltje zout nemen.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 18:31 ----------

Peer de baum :D

BAM!
Sinds vanochtend weer begonnen met hardlopen, om half 6 op gestaan en ff 7,5 km gelopen. Was heerlijk ookal kreeg ik een halve hartaanval en heb ik nu pijntjes in mijn knieen.:p

Goed bezig man half 6 pfoe.

:roflol: matti ik zou dat nooit doen man. Ik heb echt een hekel aan mensen die stoer doen tegen mensen doe hun werk doen. Kan al nijdig om worden als mensen stoer doen tegen de mensen die bij de MC donalds werken.

maar bring it on :D

:roflol: matti ik zou dat nooit doen man. Ik heb echt een hekel aan mensen die stoer doen tegen mensen doe hun werk doen. Kan al nijdig om worden als mensen stoer doen tegen de mensen die bij de MC donalds werken.

Thx man, heb wel echt een k*tritme:roflol:
In de vakantie elke keer rond 4 uur slapen en om 3 uur weer wakker worden. Gister dus ook pas om half 2 te slapen:mad:
Nu aardig moe dus haha

Sorry maar laatst was er ook zoon halve mongol die me glas was vergeten te geven ( kga niet naar de mac voor eten maar voor die glazen :D ) toenk konk het nie laten om een opmerking te maken :o

Maar igg over die NS-peeps die doen gewoon hun werk en als jij ( of laat ik zeggen de zwartrijder ) niet betaald is het toch raar om boos te worden op iemand die ze werk doet terwijl jij fout zit?

Maar stuurde al in karma wat bro :)

Bro's dont fight Bro's ';) en ben op DBB voor de lolz niet voor ruzie

Thx man, heb wel echt een k*tritme:roflol:
In de vakantie elke keer rond 4 uur slapen en om 3 uur weer wakker worden. Gister dus ook pas om half 2 te slapen:mad:
Nu aardig moe dus haha
hehe je bent toch 16-17 ofzo? ik had toen ook echt een schijt ritme.

tot 5 uur s'ochends runescape spelen en om 1-2 uur smiddags wakkeer worden en weer runescape spelen :roflol:

heb altijd voornemen vanavond ga ik vroeg slapen en dan ga ik weer rond 2-en slapen :D

tot 5 uur s'ochends runescape spelen en om 1-2 uur smiddags wakkeer worden en weer runescape spelen :roflol:

heb altijd voornemen vanavond ga ik vroeg slapen en dan ga ik weer rond 2-en slapen :D

Ik zat alleen maar op me xbox te battlefielden :roflol:

Sorry maar laatst was er ook zoon halve mongol die me glas was vergeten te geven ( kga niet naar de mac voor eten maar voor die glazen :D ) toenk konk het nie laten om een opmerking te maken :o

Maar igg over die NS-peeps die doen gewoon hun werk en als jij ( of laat ik zeggen de zwartrijder ) niet betaald is het toch raar om boos te worden op iemand die ze werk doet terwijl jij fout zit?

Maar stuurde al in karma wat bro :)

Bro's dont fight Bro's ';) en ben op DBB voor de lolz niet voor ruzie
:roflol: sommige mensen zijn ook gewoon mong*len die er werken hoor. Maar sommige mensen behandelen ze echt als vuil vooral van die kids van 16-17 ofzo die dan dronken zijn ofzo.

idd doen gewoon hun werk, heb 1x boete gehad meteen netjes betaald en fijne dag gewenst. mother****er.

maar beter niet stoer doen matti anders kom ik naar den haag :trollface:
kan je geen karmatjes geven xx

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:18 ----------

Ik zat alleen maar op me xbox te battlefielden :roflol:
:haha: mooie tijden. Soms ook van die nerd lan partys gingen we tot 8 uur s'ochtends door hadden we met 5 jongens 3 xboxen staan, 3 computers en een playstation :fa:

Runescape verdoete ook een deel van mijn jeugd hahaha

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:28 ----------

:roflol: sommige mensen zijn ook gewoon mong*len die er werken hoor. Maar sommige mensen behandelen ze echt als vuil vooral van die kids van 16-17 ofzo die dan dronken zijn ofzo.

idd doen gewoon hun werk, heb 1x boete gehad meteen netjes betaald en fijne dag gewenst. mother****er.

maar beter niet stoer doen matti anders kom ik naar den haag :trollface:
kan je geen karmatjes geven xx
Kom maar stoer doen in den haag :p je bent welkom bro :)

Heb altijd wel een shakeje staan voor bezoek ofzo ;)

Ging deze vakantie nergens meer over. Toen ouders+ zusje een weekje wegwaren ook gewoon een hele nacht doorgesmoked, spongebob gekeken en gegamed haha
15 btw, oktober 16

Wat aanvankelijk een super lange werkdag leek te gaan worden: vloog voorbij. Top.

Vorig jaar was mijn ritme ook zo, tot 6/7 uur s'ochtends lekker League of legends spelen.
Om vervolgens wakker te worden rond een uur of 5, maar goed dat ik gekapt ben met gamen haha..

Terug
Naar boven