MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja hoody we geloven je
maarre te hoge testlevels, en dan ook nog kuren is dat wel goed voor je

valt wel mee, had nog een bloedonderzoek gedaan, waaruit bleek dat ik (te) hoge testlevels heb, kan misschien samenhangen. Zonder kuren hé, mijn 1e kuur begint pas over 1-2 weken.

Met wat ga je kuren kerel?

OT: Zometeen weer trainen!:cool: Gister te moe, op twee dagen 7uurtje slaap doet een mens geen goed.. Denk een combo van het warme weer en on zijn.

hoody is dat je rug?

Met wat ga je kuren kerel?

OT: Zometeen weer trainen!:cool: Gister te moe, op twee dagen 7uurtje slaap doet een mens geen goed.. Denk een combo van het warme weer en on zijn.

Test, Dianobol + winny
nakuur nolva + HCG

bijna 2 jaar lang voor de lol getraint, nu wil ik richting wedstrijden.. vandaar dat ik met kuren begin.

Waarom niet test only dan? En ga je niks aan die acne doen?

Begon mijn zusje opeens te zingen dat haar bil een krokodil was.

Ze vond het helaas niet grappig dat mijn krokodil haar neus op wilde eten.

Waarom ben ik ook zo'n kleuter :roflol:

Waarom niet test only dan? En ga je niks aan die acne doen?

Ik vind 't nou weer niet zo erg dat ik me ervoor moet schamen, anders postte ik geen picture natuurlijk. als ik iedere dag zonder t-shirt ga zonnen is 't zo weg ja. waarom niet alleen test? omdat dit een massa kuur wordt.

Begon mijn zusje opeens te zingen dat haar bil een krokodil was.

Ze vond het helaas niet grappig dat mijn krokodil haar neus op wilde eten.

Waarom ben ik ook zo'n kleuter :roflol:

:roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:29 ----------

Ik vind 't nou weer niet zo erg dat ik me ervoor moet schamen, anders postte ik geen picture natuurlijk. als ik iedere dag zonder t-shirt ga zonnen is 't zo weg ja. waarom niet alleen test? omdat dit een massa kuur wordt.

Omdat dit. Verraad een beetje dat je al eerder gekuurd heb. Die puisten ook. En voor een beginner is test only zat als beginners massa kuur.

:roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:29 ----------

Omdat dit. Verraad een beetje dat je al eerder gekuurd heb. Die puisten ook. En voor een beginner is test only zat als beginners massa kuur.

Ja mijn 1e kuur wordt een massakuur, so what? dit schema werd mij voorgeschreven als beste beginnerskuur.

Domino's besteld :heart:

Endo's gonna endo

Laatst bewerkt:
Test, Dianobol + winny
nakuur nolva + HCG

bijna 2 jaar lang voor de lol getraint, nu wil ik richting wedstrijden.. vandaar dat ik met kuren begin.

HCG, begin je niet mee in je nakuur, dat weet je hé?

Snap overigens niet wat mensen lopen te zeiken over Test only..? :rolleyes:

HCG, begin je niet mee in je nakuur, dat weet je hé?

Snap overigens niet wat mensen lopen te zeiken over Test only..? :rolleyes:

je kan vroeg beginnen maar dat is niet nodig dacht ik. ik begin zelf vanaf week 10.
Aghja.. dat iedereen denkt dat ik niet natty ben is wel goed voor me ego :D

valt wel mee, had nog een bloedonderzoek gedaan, waaruit bleek dat ik (te) hoge testlevels heb, kan misschien samenhangen. Zonder kuren hé, mijn 1e kuur begint pas over 1-2 weken.

kan zijn dat je een gemiddeld hoge waarde hebt, maar een te hoge waarde heb ik nog nooit van gehoord :roflol:

Terug
Naar boven