Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben jaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig!
En het was leg day!![]()

En het was leg day!![]()
En het was leg day!![]()

bahh ik ook

http://www.youtube.com/watch?v=iAByfDHob-o&feature=related
2e filmpiej ( 00:22-00:30 seconden ) maakte me dag goed![]()
wat un purno![]()

Zo'n acné krijg je toch bijna niet als naturel? Ik zweet me altijd kapot zeker met dit weer, heb ook wat zweetpuistjes op mijn rug maar bijlange na niet zo erg. Bruut fysiek hoor Hoody, geloof er alleen geen zak van dat je natty bent maar dat maakt voor mij verder ook niets uit.

Ben je niet bang dat die acne uit de hand loopt zodra je weer gaat kuren?

Normaal heb ik er ook niet zoveel, komt idd door al het gezweet, zeker nu ik 6x per week train. uhm.. als ik zou liegen over natty zijn.. waarom zou ik dan uberhaupt toegeven dat ik over 2 weken begin met kuren. Dan had ik dit net zo makkelijk geheim kunnen houden
---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:23 ----------
Ik heb het nu even omdat ik veel zweet, ben daar gevoelig voor. In de winter is het veel minder.

stemwijzer zegt de piratenpartij
ik zeg YARRRRRRRRRRRRR

hij liegt man denk je echt dat die zon kuur gaat nemen, hij gaat ronnie coleman hgh en testo en insuline nemenOmdat je toen nog geen kuurwaardig fysiek had maar geen geduld had om eerst natty een degelijk fysiek te verkrijgen?
Maar Ff serieus, denk je niet dat die acne helemaal uit de hand gaat lopen als je testo EN dianabol EN winstrol gaat doen?

Omdat je toen nog geen kuurwaardig fysiek had maar geen geduld had om eerst natty een degelijk fysiek te verkrijgen?
Maar Ff serieus, denk je niet dat die acne helemaal uit de hand gaat lopen als je testo EN dianabol EN winstrol gaat doen?

jij kuurde toch al voor je begon met trainen ?Als het weer meewerkt en ik minder zweet heb ik vrijwel 0 last. Volgens DBB had ik na 1 jaar trainen al een kuurwaardig fysiek![]()