- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat ik mijn bestelling van b&F al weer binnen heb en dat het stoppen met roken me nog steeds goed afgaat.

Dat ik mijn bestelling van b&F al weer binnen heb en dat het stoppen met roken me nog steeds goed afgaat.

Heb dat topic niet gevolgd, ging toch over een fag die wou zeggen dat je er lekker uit zag voor geld ofzo

Heb dat topic niet gevolgd, ging toch over een fag die wou zeggen dat je er lekker uit zag voor geld ofzo![]()

![]()
hoi vriendjes
niet vragen waarom geen zin in punten

Geslaagd voor toelatingsproef redderscursus, Hell Yeah!![]()

. En dat terwijl mijn benen niet veel voorstellen.Lol vandaag wezen sporten met maatje, gast had al jaar niks getraind ofzo. Ik zeg zo in een gesprek, ja het is belangrijk dat je alles in verhoudingen houd dus ook benen.
Zeg tie ja mijn benen zijn al hardstikke gespierd, op de legpress doe ik het hele rijtje.
Ik zeg moet je is gaan squaten, toen in de kleed kamer spande ik me benen is aan en die gast stond echt kijken van ow.. En dat terwijl mijn benen niet veel voorstellen.
ja ik ken het maar heb zelf meestal nooit zin om er op in te gaan. zeg ik gewoon jah kan ook he.ja ik ken het maar heb zelf meestal nooit zin om er op in te gaan. zeg ik gewoon jah kan ook he.