MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

met 1 of the rarest roses

Voor nu: Dat het zonnetje schijnt.:)

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Dat ik mijn bestelling van b&F al weer binnen heb en dat het stoppen met roken me nog steeds goed afgaat :).

En volhouden met stoppen met roken!:D

prive berichten van MuscleWorship28 :roflol:

11w8yv5.jpg

hoi vriendjes
niet vragen waarom geen zin in punten

Zat vandaag een jongetje van rond de 11 jaar te spelen met de loopband, had de snelheid op iets van 19 km/uur gezet... Toen struikelde hij over z'n eigen voeten en werd die gelanceerd =D

Geslaagd voor toelatingsproef redderscursus, Hell Yeah! :D

Lol vandaag wezen sporten met maatje, gast had al jaar niks getraind ofzo. Ik zeg zo in een gesprek, ja het is belangrijk dat je alles in verhoudingen houd dus ook benen.

Zeg tie ja mijn benen zijn al hardstikke gespierd, op de legpress doe ik het hele rijtje.

Ik zeg moet je is gaan squaten, toen in de kleed kamer spande ik me benen is aan en die gast stond echt kijken van ow. :roflol:. En dat terwijl mijn benen niet veel voorstellen.

Lol vandaag wezen sporten met maatje, gast had al jaar niks getraind ofzo. Ik zeg zo in een gesprek, ja het is belangrijk dat je alles in verhoudingen houd dus ook benen.

Zeg tie ja mijn benen zijn al hardstikke gespierd, op de legpress doe ik het hele rijtje.

Ik zeg moet je is gaan squaten, toen in de kleed kamer spande ik me benen is aan en die gast stond echt kijken van ow. :roflol:. En dat terwijl mijn benen niet veel voorstellen.

:roflol: ja ik ken het maar heb zelf meestal nooit zin om er op in te gaan. zeg ik gewoon jah kan ook he.

proficiat kerel :)

Zo eindelijk weer sporten...... :D:D

OT: Sinds lang nog eens schouders aangepakt en begin terug op volle toeren te draaien vanaf vandaag. Uurtje geleden potje tonijn (150 gram droog binnen gekregen) en ben nu bezig aan mijn eerste 500 gram kwark sinds lang. Feels good to be back :D

Kers is back.

Terug
Naar boven