- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Geen plaatje te zien kerel

Eindelijkkkkkk mijn salaris! Hoppa, iemand die wat leuks mee gaat doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je wilt paintballen en jij betaalt ga ik mee.Geen plaatje te zien kerel
Eindelijkkkkkk mijn salaris! Hoppa, iemand die wat leuks mee gaat doen?
uh, je woont in waalwijk? dat is easy dichtbij 
haha ofniet, vond vroeger laserschieten al vet.. toen ik voor het 1st ging paintballen werd ik helemaal leip swa, te vet gewoon!Paintballen is wel gruwelijkuh, je woont in waalwijk? dat is easy dichtbij
![]()

haha ofniet, vond vroeger laserschieten al vet.. Toen ik voor het 1st ging paintballen werd ik helemaal leip swa, te vet gewoon!
Waalwijk ja, waar woon jij dan dat het zo dichtbij is? Tilburg zeker? :d
haha ofniet, vond vroeger laserschieten al vet.. toen ik voor het 1st ging paintballen werd ik helemaal leip swa, te vet gewoon!
Waalwijk ja, waar woon jij dan dat het zo dichtbij is? Tilburg zeker?![]()
Ik ga wel mee, maar laat me zusje thuis.Anders organiseren we een dbb paintball meetingIk ga wel mee, maar laat me zusje thuis.

Anders organiseren we een dbb paintball meetingIk ga wel mee, maar laat me zusje thuis.

Anders organiseren we een dbb paintball meetingIk ga wel mee, maar laat me zusje thuis.
dus dan is je zusje alleen thuis?
ik organiseer een dbb gangbang op dezelfde datum!
Kan, kan...goed idee opzich, maar ik ben eerlijk gezegd een e-hero, ben 190, 52kilo en 5/6% bodyfat... dat word echt niet lachen voor mij tussen jullie![]()

dus dan is je zusje alleen thuis?
ik organiseer een dbb gangbang op dezelfde datum!
Naam: Daniel
Leeftijd: 20
Lengte: 189cm
Bodyweight: 81,7kg
Bodyfat: 8%
Gast
Ik ben lichter dan jouw![]()
oke oke, dan maken we nog wel een deal, ik hou je op de hoogteDat zou helemaal de bom zijn. Jullie raken me toch nooit met mn 1,67 meter nog wat lol.Anders organiseren we een dbb paintball meetingIk ga wel mee, maar laat me zusje thuis.
Dat zou helemaal de bom zijn. Jullie raken me toch nooit met mn 1,67 meter nog wat lol.