Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vetpercentage boven 18 is hardcore

Lekker man broodje pasta, kaan er zo vaak wat weg. ;)
heheh ik ook nu man, heb lopen testen met ''niet clean'' eten en ben niet echt dikker van geworden, kcals waren wel rond 500 boven onderhoud. Als je genoeg protein en vetten binnenkrijgt en nog wat kcals over hebt kan het best imo.

brb rijst eten

Super nachtje gehad, 7.15 was ik thuis..8.15 ging de wekker om te gaan werken..ok, dat was dan even wat minder cool

oja ik had gisteravond zoveel gepropt bij het wokken dat mn buik echt helemaal bol stond en ik er duizelig van werd enzo, heerlijk

ov chipkaart binnen en stufi is officieel geaccepteerd. Mooi, vandaag bericht gehad en maandag begint de ellende.

Iemand enig idee hoe je dat weekabbonoment erop kan zetten? In die brief staat dat je gewoon bij een ophaalautomaat kan scannen en dat het er dan op staat. Maar op ov site staat dan je eerst een kopie van je ID en ov moet opsturen.

Nja, ik rij zo wel ff naar een automaat.

ov chipkaart binnen en stufi is officieel geaccepteerd. Mooi, vandaag bericht gehad en maandag begint de ellende.

Iemand enig idee hoe je dat weekabbonoment erop kan zetten? In die brief staat dat je gewoon bij een ophaalautomaat kan scannen en dat het er dan op staat. Maar op ov site staat dan je eerst een kopie van je ID en ov moet opsturen.

Nja, ik rij zo wel ff naar een automaat.
hoe oud ben je ? 18? ik heb niks opgestuurd..

oh **** ik moet ook nog stufi aanvragen, ben al +1 maand 18

heheh ik ook nu man, heb lopen testen met ''niet clean'' eten en ben niet echt dikker van geworden, kcals waren wel rond 500 boven onderhoud. Als je genoeg protein en vetten binnenkrijgt en nog wat kcals over hebt kan het best imo.

brb rijst eten
Heb hetzelfde ervaart. Moet wel zeggen dat als ik veel junk eet ik mezelf ook een stuk minder pretter (ofwel 'ongezonder') voel.

vraag me soms echt af hoe jouw buik eruit ziet, op 't einde van de dag:roflol: met zo'n voedingsschema:o

Vaak helemaal rond en bol hahah, soms zie er nog licht de abs door komen.. Ziet er wel verknipt uit haha. :D

OT: net nog 2 potten noxipro besteld. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven