Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

lol dude.

Maar heb het ook, voordat ik begon met BB en voedingsschema had ik vaak momenten dat ik me minder fit voelde afgewisseld met fittere momenten.

Sinds dat ik lekker bezig ben met mijn voedingsschema ben ik veel fitter, en voel je je veel gezonder. Merk het echt, gezonder eten niet alleen aan spiergroei, maar ook gewoon dat de motor zo beter draait.

allemaal placebo

Dan weet ik dus ook dat ik me sample in een keer kan doen:D (2 servings)

Scl op rtl7

weekje op de camping.... en de hele week mooi weer.. hoe is't mogelijk. (alhoewel die 30+ had nu ook weer niet gehoeven)

En vandaag thuis en meteen de hele dag buien.

1 schep doet niks:D ik neem altijd 3.
Ik heb 1x 3 scheppen genomen, erna mijn meest epic crash ooit gehad.

Was om 20u fzo al gaan slapen omdat het echt niet meer ging ...
Misselijk, zweten, totaal geen honger, vooruit staren ...

Ik heb 1x 3 scheppen genomen, erna mijn meest epic crash ooit gehad.

Was om 20u fzo al gaan slapen omdat het echt niet meer ging ...
Misselijk, zweten, totaal geen honger, vooruit staren ...

Mijn lichaam is nu wel aan noxi gewend:D 5-6 dagen per week 3 scheppen per dag:D heb bijna geen crash meer:o Waterpoloer neemt volgensmij 7 scheppen noxi + 1 schep no explode

Mijn lichaam is nu wel aan noxi gewend:D 5-6 dagen per week 3 scheppen per dag:D heb bijna geen crash meer:o Waterpoloer neemt volgensmij 7 scheppen noxi + 1 schep no explode
:roflol: wtf, heeft hij een doodwens fzo??

Ik pak 1 schep noxi, ik voel hem niet zoals in het begin (beta alanine enz) maar het werkt nog meer als voldoende. Nu begin ik aan mijn pot hemo rage en laat ik de noxi nog even op de kast staan voor later :D

kneusje.jpg

:roflol:

Terug
Naar boven